A Japán autók megosztóbbak mint a német, francia, olasz modellek?
Aha. Vagyis kevesebb japán autót látsz, mint németet, franciát, olaszt EGYÜTT!? :-) Mi az oka? Szerintem pusztán matematika, legalábbis az általad megfogalmazottak szerint (két olyan halmazt akarsz összehasonlítani, amelyből az egyikbe értelemszerűen sokkal több darab tartozik).
Egyébként pedig, valóban kevesebb japán gyártmány, és még sokkal kevesebb valóban Japánban gyártott autó rója az utakat (remélem, tudod mi a különbség a kettő között).
Nem lehet válaszolni a kérdésre, mert kérdésbe csomagolt állítást tartalmaz, ami konkrétan nem igaz.
Elöljáróban a magyarországi autók, márkákra és évekre lebontva, forrásként a 2018-as oszlopot használtam:
Az csak hab a tortán, hogy amióta van az új Vitara, az újautó eladási statisztikákat a Suzuki vezeti.
A német autók egyeduralkodása kétségtelen: az Opel, FOrd és a VW nagyon megtolta. Kerekítve 1.479.000 német autó van a Skoda és a Seat nélkül.
Viszont 866.500 japán autó volt 2018-ban, 458.000 francia, 153.500 olasz.
Akkor hogy is van ez? Csak nem az a közhelyszámba menő kijelentés igazolódik be, hogy az olasz és francia autók a legmegosztóbbak, és a japánok tartják az örök második helyet a németek mögött?
A számok nem hazudnak, a kérdés téves.
Japan autokat dragabb javitani es igy a fenntartasi koltseguk is nagyobb mint az europai autoke, na meg a vetelar is kicsit dragabb. Magyarok pedig olcso autot akarnak amit javitani is olcso.
Japan autok amugy nagyon megbizhatoak.
Amerikaban rengeteg japan auto fut az utakon. Csaladban, rokonsagban is rengeteg toyota van. Nekunk is van egy Toyotank es nagyon jol ossze van rakva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!