Miért van, hogy régebben a német tömegmárkák (Volkswagen, Opel) le voltak maradva a francia, japán, amerikai márkáktól?
Például 2000 körül egy alsó-középkategóriás Renaultot már nem gyártottak le légkondi nélkül, a központi zár is alap volt,az elektromos ablak is.
Illetve, a belseje,belső elrendezése is "fejlettebb" volt.
Hasonló volt egy korabeli Corolla is.
Akkoriban az Opel a G Asztráknál tartott.
Azok a szörnyű 80-as évekből származó fekete műanyagok valami borzalmasak voltak a 2000-es évek elején.
A Golf IV csak egy fokkal volt jobb, de ott abban is minden vonalzóval volt megtervezve.
Utóbbi kettő képes volt a 2000-es években kurblis ablakemelős, klíma nélküli, távirányító nélküli autókat legyártani.
Egy Corollából Astrába ülve, mintha időt utazott volna az ember, visszafele.
El kell, hogy keserítselek, de az imádott rönót és toyotát is kínálták "fapados" kivitelben, klíma nélkül, kurblis ablakokkal.
Meg mi az, hogy vonalzóval volt megtervezve?
Szóval attól lesz "fejlettebb" egy belső elrendezés, ha lekerítettek a szellőzőnyílások?
Én mindig is japán autó párti voltam, de: Nekem volt egy 2004-es Lancerem. Hát arról a puritán belsőről mindent el lehetett mondani, csak azt nem, hogy modern lenne (pl. egy Fordhoz képest). Viszont cserébe minimális volt a hibalehetőség. :-)
Dicsérem a régebbi japán autókat, de olyankor a belső teret mindig kihagyom. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!