Simson motor blokkja melegszik és nem éri el a gyári végsebességét sem. Mi baja?
Új BVF karburátor van rajta, tökéletesen beállítva. Gyújtása megszakítós, hézagok jól vannak beállítva. Gyertya Brisk N14C azt hiszem. Szép kék szikrát ad hidegen, melegen. 1-2 rúgásra indul mindig. GPS-szel mérem a sebességet, fél évvel ezelőtt ment 60-63-at is, most az 50-et is nehezen éri el. Pörög, de nem megy. Akkor még a kuplung nem emelt ki rendesen, ezért szétszedtem, hogy csiszoljak a lamellák széléből, hogy ne ragadjanak. Azonban azóta romlott a helyzet. Maximum 50-53-mal tudok menni, állítottam akárhogy, nem volt az igazi. Szétszedtem újra, és kopottnak véltem az összes lamellát és a rugókat is gyengének. Kicseréltem őket, ám azóta is ugyan ez a baja. A kuplung bowdenem is teljesen laza, de így is mintha csúszna a kuplungom magas fordulaton. Olaj 80W90. Ezzel, fél éve még nem csúszott, semmi baja sem volt. Ezért azt gondolom, hogy ez jó.
A másik dolog az, hogy melegszik az egész blokk, még a hátulja is!! Sőt, a kuplung és gyújtás dekni majdnem olyan meleg, mimt a henger. Illetve leállításkor furcsa szagot érzek a motor körül, nem olyan mint a kipufogó füst, hanem más. Ez gondolom közrejátszik a melegedéssel.
Én már nem tudom mi baja a motornak, kezdem feladni.:/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!