Simson-on mivel jobb a Ducati gyújtás mint a gyári? Könnyebben indul vele a motor? Több áramot termel?
Ezen a videón látszik, hogy miért jobb.
Tisztelt Kérdező!
Egy gondozásmentes tirisztoros gyújtás minden esetben jobb és megbízhatóbb a régi megszakítós gyújtásnál, de az első válaszadónak a válaszában ott van tömören leírva a hátrány is magas fordulat komolyan igénybe veszi a motor elemeit és igen jelentős károkat tud okozni. Ilyen gyújtást csak teljes felújítás mellett szabad feltenni a motorra, Főtengely cseren csapágyak cseréje, henger-dugattyú csere és ha ezeket megoldotta, akkor egy 10000 fordulatra tervezett kipufogó csere és persze itt már elhanyagolható költség egy karburátort is cserélni kell. Ezeket szemelőtt kell tartani.
Nekem ha Ducati gyújtással szerelt Simsont ajánlanak megvételre, akkor nem szoktam megvenni, mert ez a tuning már szakértelmet igényel és a motor hangjából nehéz következtetni arra, hogy mennyire volt szakszerű a tuning és mi történik a motorral pár ezer kilométer után!
Ha a gyári működik, széria motoron nem nyúlnék hozzá.
A Ducati gyújtás jobban bírja a fordulatot, de ez inkább akkor fontos, ha komoly tuning van. Széria blokk másik gyújtással is ugyanazt a teljesítményt adja le. A #3 videóhoz meg annyit, hogy ott üresjáratban pörgetik szegény Simsont 10000-es fordulaton. Üresjáratban a széria is símán kiforogja. DE MOTORT TERHELÉS NÉLKÜL PÖRGETNI TILOS! LESZAKADHAT A DUGATTYÚ!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!