Simson Szikra / Gyújtás, nincs szikra. Ducati gyújtás, mit tegyek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Dobd ki, add el egy hülyének, stb.
Majd vegyél egy valódi motort.
Könyörgöm, 2018 végén járunk. Lassan átállunk az elektromos hajtásra, egyesek meg leragadtak az 1950-es évek kétütemű "technikájánál".
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Tisztelt Kérdező!
Ha eddig jó volta gyújtás, akkor valamit Ön követt el, nézze át a vezetékeket, mert itt olyan nagy gond nem lehet!
Tirisztoros gyújtás lényege, hogy karbantartásmentes megoldás, a jeladó és gyújtótekercs vezetékét nézze meg nem e sérült a lebontáskor. Nem tudom mennyire lett leszerelve a további vezetékelés? Ha igen azokat is meg kell nézni!
Szikrának mindenképpen kell lenni? Az időzítést utána ráér állítani. Itt csak banális probléma lehet, vagy a szereléstől sérült valamelyik alkatrész!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Tisztelt előttem válaszoló!
Sajnálom, hogy ennyire sikerül segítőkésznek lenni!
Talán a motorokhoz is ilyen jó érzéke van?
Nem tudom miért irogat sületlenségeket, talán elektromos rollerek problémamegoldásával kellene foglalkoznia!
Igaz a 2T motorok már régi konstrukciók, de talán jó lenne azt felismernie, hogy még ma is találkozhat Piaggio, Vespa, Aprilia modelleknél is a 2T modellekkel! És ha kiváncsi a véleményemre akkor a 2 T motorok nagyon jó menettulajdonságokkal rendelkeznek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az első válaszoló vagyok.
Először is, az Interneten nincs magázódás, ahogy az angol nyelvben sincs.
Másodszor pedig, mi az a hú de jó menettulajdonsága a 2T motoroknak? Hogy nem lehet látni hátulról az olajfüsttől?
A keverékolajzásból eredő elkerülhetetlen füstölés, a kotrollálhatatlan töltetcsere, a véletlenszerű alapjárat, ez mind a 2T motor tulajdonságai.
Egyedül azért gyártották a Simsont mert ezt a szemétre való technikát még Erich Honecker kontár, de legalább elvhű kommunista mérnökei is össze tudták rakni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Utlsó válaszadó!
Magyarországon van magázódás!
De nem ez a probléma, hanem az amikor egy buta ember osztja az észt! Ez alól a tegezés sem ment fel!
2T motorokat nem szabadna ennyire ócsárolnod! Lehet hogy te nem tudod beállítani és nem értesz hozzá, az nem jelenti azt, hogy a motorokhoz értesz!!!!
Sok éve motorokkal foglalkozom, Szocialista veteránokkal és modern nyugati típusokkal is. A veterán keleti motorokat semmivel nem tartom haszontalanabbnak és ilyen megalázó módon nem fogalmaznék róluk.
A modern nyugati motorok is tudnak meglepetéseket okozni.
Inkább az ilyen "segítőkész" írogatók tudnak feldühíteni, mert a butaság fáj!
Mi az hogy Honekker seggnyaló mérnökei?
A kérdezőnek van egy Simson motorja és egy problémája, arra szeretett volna megoldást kérni!
Ezzel szemben mit írtál? ........... magad, nagyon el!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!