Szerintetek az új renault megane-ba elég a 115lóerős 1.3tce motor, vagy inkább 140lóerős lenne az igazi?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 110 les 1.5 dci-t szinte tolni kell, hegynek felfele. pl: csesznek vagy tata-tatabánya környékén az m1-en. utóbbi esetben 3 an mentünk vele átlag 85 kg/fő, csomagok nélkül, és vissza kellet váltani 4-be hogy tudja tartani a forgalom sebességét kb 120-125. Ugyan ezen az úton 4 fővel egy 1.9 PD 101 le Golf IV észre se vette az emelkedőt. Konkrétan én vezettem valamikor éjjel győr-BP szakaszon és nagyon vártam a dombokat mi lesz majd... és beértem Budaörsre. 140 -el végig tempómattal, nem erőlködött az autó pedig plusz 80 kg volt legalább és csomagok 3 napra. A két autó súlya szinte megegyezik.
úgyhogy én mindenképpen a 140 lovast venném, de csak úgy ha előtte kipróbálom hegymenetbe.
a Megane egy 2018-es kombi volt, céges útra mentünk.
Persze relatív kinek mi a megfelelő teljesítmény nekem kevés volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves 1,
a mégane kombi/szedán elég nagy autó.
Erre a Renault is rájött és már 1.5 helyett 1.7 120le a kezdő dízelmotorja.
A Renaultnál és más márkánál folyamatosan növelték a kocsik mérét, viszont a motorok meg annyire nem erősödtek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát igen... 3 évükbe került, de rájöttek 2016-19.
és azt is tudom volt 1.6 dci 131 le-s, de az egy csapás volt az emberiségre mint a VW 1.6 crtdi. Az 1.5 dci-t nem vonják ki mert az jó konstrukció, és ugyan úgy forgalmazzák a megane 4-be,mint korábban. Bár a 4. generációs euro 6-os motoroknak igen megbonyolították az elektronikáját aztán, hogy elektronikailag mennyire lesz tartós majd kiderül...
Az 1.6 dcit váltja az 1.7 dci amiről még sajnos szintén nincs semmi használható tapasztalat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyiket se, bojkottáljuk a dóvnsájzingot!
Tele vannak mindenféle okossággal amik jól megtudják szivatni a boldog tulajt.
Vissza a normális méretű szívó motorokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!