Feszes futómű előnyei? Hátrányai?
Előnye, hogy a Golombár Zsigának sincsen fingja róla, hogy mi ez, de evvel hirdeti a szarjait a hahun.
Ha már ezt olvasom, kihullik egy marék hajam.
A nemdhoányzó első női tulajdonost már ne kérdezd meg.
#1 köszönöm az értelmes választ!
#2 ha okoskodni akartál,megsúgom,hogy nem jött össze, nem vagy az.
Mégis ki vagy te hogy tőled már egy kérdést se lehet feltenni ide?
Ha meg nem tetszik a kérdésem miért válaszolsz rá?
Ha meg hullik a hajad sajnálom,biztos a "kérdésem"tehet róla
Jó úton sokkal jobb útfekvés, nagyobb kanyarstabilitás. Rossz úton nagyobb a komfortvesztés.
Nekem gewinde van a kocsi alatt, sokkal kisebb a rugóút, alacsonyabb a kocsi, ez kompromisszumokkal jár, de vissza nem raknám a gyárit (pedig az is sportos és elég sokat megyek)
Nem hétköznapi autóra és használatra való.
Szét ráz mindent , főleg az embert.
Autó versenyzőknek való, egy normális használatnál nem jobb vele még a kanyart se bevenni.
Elmész a teszkóba,beülsz egy bevásárlókocsiba.
Az visszaadja ezt a feelinget
Előző autóm gyárilag sport futóműves volt. A mostani normál. Sajnos nem volt hozzá opció az extralistán a sport futómű. Pedig ha lett volna, biztosan kérem.
A feszes futómű előnye, hogy valami atomastabil az autó nagy tempójú kanyarokban. Körforgalmakban pl aki előtte a seggembe jött és a kipufogómat hőmérőzte, mindig lemarad. Olyan kanyarokban, ahol előtte mindenki fékezget, simán el lehet fordulni a fékpedál érintése nélkül. És ezt ne határon autózásnak, csikorgó kerekekkel történő vadulásnak képzeld el, hanem teljesen nyugodtan, természetesen fordul el az autó, mintha sínen húznák. A hátránya: rossz úton valóban eléggé ráz. Minden apróbb úthibát, repedést tudat velem a futómű. Azt viszont határozottan cáfolom, hogy hamar tönkremegy és gyakran kell állítani. Átlag 5 évente ellenőriztettem a futómű beállításokat. Mindig tökéletes volt, soha nem kellett hozzányúlni. Én 12 évet és 298.000km-t használtam ezt az autót, nem túl ballonos 225/45R17-es (gyári méret) kerekekkel. Ez alatt egyedül a bal oldali stabilizátor bekötőt kellett cserélni, ami kb 8000Ft volt anyaggal, munkadíjjal. Abszolút nem mondanám rá, hogy az átlagnál gyakrabban kellene szervizelni, vagy drágább lenne.
A mostani autóm ahogy említettem normál futóművel. A gumiméret pontosan ugyan az. Előnye: apróbb úthibákon úgy siklik át, hogy észre se veszem. A nagyobb "krátereken" is inkább lágyan ringatózik, mint keményen üt. Hátránya: az első hetekben nagyon furcsa volt, szoknom kellett ezt a futóművet. Kanyarokban bedől, "libeg" az egész autó. Kanyarokba óvatosabban, kisebb sebességgel kell bemenni, mert a másikhoz képest nagyon alulkormányzott, túrja kifelé az orrát, így tudatja hogy túl sok a tempó. A gumik és a kerékjárati ívek között bután nagy a hézag. De ez csak esztétikai probléma, lassan hozzászokik a szemem. Javítani, cserélni még nem kellett semmit, de ez el is várható egy még garanciális 1,5 éves 24ekm-t futott autónál.
Szóval mindkettőnek van előnye-hátránya. Ha nem jársz durván rossz utakon, földutakon, akkor én egyértelműen a feszes sport futóműre szavazok.
Nem,Ő majd csak autópályán halad,a bekötőutakon inkább majd leparkol,Pesten meg majd tömegközlekedik...
Ember..egy kis kihagyás,és úgy törik a karter-gömbcsukló,hogy öröm nézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!