Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 206 hátsó futómű...

Peugeot 206 hátsó futómű csere tornyosra?

Figyelt kérdés
Tudom minden csak pénz meg idő kérdése, de mennyire lenne bonyolult megvágni a kasztnit és mondjuk egy golf 3 tornyos futóművét berakni a jelenlegi torziós sz.r helyett? Elvenne a csomagtérből, aztis tudom, de ez a jelenlegi futómű borzasztó, de a kocsit meg eladni nem akarom.
2019. júl. 20. 00:34
 1/6 anonim ***** válasza:
Te figyelj már - neked Schumacher a családi neved vagy versenypályán használod azt az autót? A hátsó futóműből közúti kanyarsebességek mellett a legtöbb ember semmit nem érzékel, legfeljebb ha folyton fekvőrendőrökön vágtatsz át (ott a Golf kemény futóműve egyébként pont kellemetlenebb lenne). A 206-os soha nem ígért senkinek merev gokartos vezetési élményt, az egy kedves kis francia buborékautó, ami jól csillapítja az úthibákat. Nem lehet alá más futóművet rakni, hiszen ahhoz a másik futómű bekötési pontjai hiányoznak.
2019. júl. 20. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem lehetetlen, vannak kisebb, rugós lengéscsillapítók, kérdés, a jelenlegi tornya elbírná-e.

A híd rögzítésére meg laposvasak.

A gond az, hogy típusmódosítás, meg vizsgáztatás, stb.

150-200e km-t elbír az eredeti híd, valóban nagyon gagyi, de 50-ből megvan a cseréje szereléssel együtt.

2019. júl. 20. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 veterán vas ***** válasza:

Szerintem néhány 100ezer Forintból kijön, az alkatrész vásárlás, karosszéria átalakítás, átépítés, vizsgáztatás.

Ezért a pénzért kapsz egy olyan turmix járművet, ahol a hátsó futómű nincs összhangban az autó többi részével, másképp viselkedik a kanyarban, kevésbé komfortos(magyarul rázósabb), hamarabb megfájdul a fejed, stb.


Tényleg erre van szükséged?

2019. júl. 20. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

hááát igen a régi 2000 es évek majd végéig gyártott francia kisautók sajátja ez a torziósrugó egybeépítve a hátsóhíddal féle silány megoldás


átalakítani sajnos nem lehet.

felújítani, vagy kicserélni lehet.

kb 100 ezerből kijöna felújítás.

És ha már tényleg nagyon tré, érdemes is mert akár be is fordulhat a hátsó kerék egy nagy tempójú kanyarban ha már annyira elengedte magát a hátsóhíd.

Ugy tudod megnézni laikusként hogy mennyire tré, ha a kocsi mögé állsz és megnézed a kerekeket hogy nem dőlnek-e az autó felé.

Van mikor már annyira szar hogy messziről látnia dőlést.

Pl ezen megoldás miatt is van hogy csininek tűnő full extrás 10 évnél öregebb peugeot renauolt vagy citroen garmadával vannak fillérekért eladó státuszban

anno ez egy olcsó és nagyszerű megoldásnak tünt a franciák szerint, de csak kibactak az ilyen autók tulajaival vele:)

2019. júl. 20. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Jobb ha kicserélteted kompletten és megint jó lesz nagyon sokáig. Az a másik bele kókányolás úgy se élet képes , sose lesz jó.
2019. júl. 20. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Nem éri meg az autó értékéhez mérten. Csináltasd meg a torzióst és kész, 80 körül megcsinálják.

Nem szar egyébként, csak divat a francia autót szidni, mintha a Golfé vagy Passaté nem szokott volna szarrámenni spirál létére.

Kiesni nem szokott a kerék ez nem tudom honnan jött, csak beesik az autó tehermentesítőre. Ilyenkor jó, ha a delikvens gyári méretű keréken jár, mert a nagyobba beleér a kaszni és leblokkolnak ami elég ciki mondjuk 100 fölött.

2019. júl. 20. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!