Ennyit tud a nagy "prémium" Volkswagen? Miért népszerűek ezek a piacon?
Autóvásárlás előtt állok és van kb. 2 millióm rá, mivel kompaktot vagy sedant keresek, képbe jött a Golf, Octavia, Passat. Nem volt bennük széria a multikormány :D sőt, magasabb felszereltségi szinteken sem nagyon.
Nincsenek nagy elvárásaim, de a multikotmányt nagyon szeretem. És 5-ös golfokban kb. Minden 20.-ban van, és az is borzasztó gagyi. A tempomat vezérlése a bajuszkapcsolóról történik, ami nagyon béna megoldás. A 2001-es G Astrámban lehetett a rádiót a kormányról irányítani :D :D a H Astrában meg már a tempomatot is. A 2000-es évek vw konszern autók szerintem hulladékok, egy ilyen alap dolgot kispóroltak még az Audikból is. Aztán jöttek a Siemens adagolós PD-k, jó kis 2.5 V6 TDI, 1.2 TSI kiváló vezérműlánccal, 2.0,1.8 TFSI betegágyakkal :D :D
Figyelj ember!
Nézd meg az új árakat.
3 misitől indul egy Dacia.
2 millióért olyat vegyél, ami műszakilag jó állapotú. Ne a multikormányt nézd, az tök felesleges. Nem F1 ez, ráérsz odanyulni a rádióhoz. Meg meg is szokja az ember, a saját kocsimban mindent behunyt szemmel megtalálok.
A másik:
Volkswagen=népautó
nem prémiumautónak szánják. Igaz az alapítása óta elmozdult, és ma már inkább középkategória, de most se prémiumnak szánják. Arra ott a 8-as audi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!