A Volkswagen egyre inkább elmegy a prémium szegmens felé?
Szerintem, nagyon úgy néz ki.
Megnézve az új Touareget, ami különösen megerősíti ezt az állítást.
Egy autó nem csak a finom anyaghasználat, futómű miatt prémium, hanem a motorjai miatt is.
A Touareg és az Arteon egyértelműen nem átlagembereknek készültek, még nem is átlag németnek.
Igen, már jó néhány éve megtörtént ez. Sőt, már a 2000-res évek elején is tettek rá kísérletet, mert a Phaeton az abszolút prémium limó volt, csak azzal melléfogtak. Ugyanakkor a legelső Touareget is már a prémium szegmensbe szánták, hiszen nem az átlagembernek raktak bele V8 meg V12 benzinmotort, illetve V10-es turbódízelt... Ennek már nagyobb sikere volt SUVként, ma is továbbviszi a Touareg ezt a hagyományt.
Persze nagyon hamar megfognak itt jelenni a kommentek, akik fosvágeneznek, meg hogy a VW népautó, blablabla. A valóság az, hogy a minőségük és a tudásuk megvan ahhoz, hogy prémiumautót építsenek, elvégre ott van nekik az Audi is, van honnan meríteni. A VW szerepét már néhány éve átvette a Skoda, így már a Skoda sem az az olcsó cseh autó, amit a szegényember vesz magának. A Seat lenne a legolcsóbb, de annak is olyan ára van, hogy zseb kell hozzá. Tulajdonképpen a VW csoport most nem gyárt olcsó autót, talán jól is teszi.
Az nyilvánvaló hogy manapság már a megbízhatóság mellett a dizájn sem harmadlagos, VW is még ha szokatlan autókat alkot, akkor is elmondhatjuk hogy fejleszt, szerintem egy nagyobb felületen alkalmazott krómozástól, erősebb ivektől még nem lesz a név prémium, hisz nincsenek nagyon komoly autói, mint az Audinak az R8, S osztály.
Ezzel azt akarom mondani hogy aki prémium autót keres, az marad a 3 fő német márkánál, vagy más után néz, Bentayga stb.
Ha belegondolsz ez teljesen természetes.
Mindenki egyre jobb és jobb akar lenni
Menne a prémium szegmens felé, ha engednék. Ha túl jó lenne, senki sem venne Audit. Ugyanígy van a Skodával, az ugye hivatalosan a VW alatt van, de mostanában nagyon jó autókat csinálnak, és többen keresik, mint a VW-t. Most észbekaptak, és megint visszavesznek a minőségen, hogy megmaradjanak a rangok.
Én ezt hallottam egy márkaszervizben dolgozó ismerősömtől, nem tudom mennyire igaz.
Én ültem új GTI Golfban, és azt vettem észre, hogy az a hülye soft touch felület az ajtóbehúzón, ami 100 ezer km után le fog kopni, még mindig ott van lassan 20 év után is. Érdekes, az Audiban miért nem kopnak el ezek a dolgok?
"hogy az a hülye soft touch felület az ajtóbehúzón, ami 100 ezer km után le fog kopni"
Rossz megfigyelés, mert nem kopik le. Ez végetért a 4-es Golfnál, illetve az 5/5.5 Passatnál.
Tapasztalatok szerint a soft touch gumifelület lehámlása inkább idő - anyagöregedés - kérdése mint kéz általi érintésé. Az újabbakban is annyi lesz neki idővel. Hacsak azóta nem vastagabb rétegben használnak egy újabb és tartósabb keveréket.
Plasti-Dip spray-el javítható de előtte el kell távolítani az eredeti gyári réteget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!