Urbexeléshez keresek hétvégére, betársulni vágyó társakat. :) Valaki elkísérne?
Figyelt kérdés
30 éves nő vagyok. Kb 10 éve hobbi szinten fotózom az elhagyott épületeket. Néha tök jó lenne többen is menni. Jókat beszélgetni közben. :) Ha valakit érdekel nemtől függetlenűl, az írjon. Most hétvégére is tervezek menni valamerre.2021. okt. 1. 13:32
11/18 anonim válasza:
Nekem tetszik az ötleted. Ha nem külföldön lennék, már jelentkeznék is.
28/F
2021. okt. 1. 17:55
12/18 anonim válasza:
Szia!
Én benne lennék,elméletileg pont rá is érek a hétvégén.
Ha van facebook profilod küld el,be jelöllek és rád írok.
Véger valaki.🙂
2021. okt. 1. 18:05
13/18 anonim válasza:
Mehetunk, de akkor ne mondj ilyeneket hogy " add ide a telefonom", "minek az a madzag" , "hova megyunk" :DD
2021. okt. 2. 03:08
14/18 anonim válasza:
Szia! Engem érdekel, én is fotózom, és imádom az ilyet, legalábbis elméletben. Itt a házban ahol lakom, fotózom, vagy munkahelyeimen, de jó lenne tovább jutni. Én kezdő vagyok. A veszélyes helyeket kerülném. Ha írsz privátban, vagy Facebookon megnézzük egymást a bizalom miatt, én benne vagyok 😀
2021. okt. 7. 17:18
15/18 anonim válasza:
Szia! Én szívesen megyek. Fotózni nem szoktam, de érdekelnek az ilyen helyek. Nem vagyok bőbeszédű, arra ne számíts. Ma este vagy holnap(vasárnap) rá is érnék.
24L
2021. okt. 9. 07:31
16/18 anonim válasza:
Hozzunk össze egy csoportot!
2021. okt. 24. 10:43
17/18 anonim válasza:
Hogy sikerült? 🙂
2021. okt. 25. 16:08
18/18 anonim válasza:
Nem hiszem, hogy bárkivel is összejött volna neki.
Most komolyan, random, semmi ismeretség nélkül ki az az ember, aki egy ilyen dologra nagyon könnyen igent mondana? Mert ha van ilyen ember, akkor ott vannak bajok...
2021. okt. 25. 16:27
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu