Fogadtok szülésznőt? Illetve ha van már gyereketek fogadtatok?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Én szülésznő leszek, még hallgató vagyok, most említette valaki, hogy egyre jobban elterjedt, hogy szülésznőket is fogadnak az orvos mellett. Mivel még kórházi gyakorlaton nem voltam, így ezt nem tapasztaltam. Minden választ nagyon köszönök :)2010. jún. 24. 23:13
11/13 anonim válasza:
Én fogadtam szülésznőt és nagyon sokat köszönhetek neki!
Dokim is volt.
most tervezzük a második babát és ugyan úgy meg fogom fogadni!
Kívánok neked sok erőt és energiát a tanuláshoz!
Légy jó szülésznő te is!
12/13 anonim válasza:
Dokit és szülésznőt is fogadtam, már a terhességem elején és nem bántam meg. Bármi miatt mentem a kórházba nem kerültem idegenek kezébe, csak ők ketten foglalkoztak velem. A szülés pedig teljesen családias volt, mert ők voltak bent, akikben teljesen megbíztam. Ráadásul egyik sem kért konkrét összeget és a szülésznő még meg is lepődött, hogy ennyi pénzt kapott (30E), pedig mi egyáltalán nem tartottuk soknak, mert ő volt az akit éjjel nappal lehetett hívni és előbb beért a kórházba a szüléskor, mint mi. Végig mellettünk volt és a szülés után is minden nap többször is meglátogatott mindkettő, még akkor is, ha épp szabadnaposak voltak. A mai napig tartjuk a kapcsolatot. Remélem te is ilyen lelkiismeretes leszel és gratulálok, szép szakma!
13/13 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm :):) Higgyétek el nekem is a bizalom miatt nagyon fontos, érzem, hogy jó vagyok, szükség van rám, és bíznak bennem. Leírhatatlanul jó érzés :)
Ami még csodálatos, amikor meddő nőn segítesz és kisbabájuk lesz, ott is az a legszebb, hogy segítettél, hogy boldog legyen :) Tényleg fantasztikus, mindenkinek ajánlom, aki hasonló pályát tervez :)
2010. jún. 25. 16:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu