Meddig dolgozhatok a terhesség kiderülése után?
Figyelt kérdés
Óvónő vagyok. Hány hetes terhességig maradhatok az óvodában? (hogy ne veszélyeztessék a babát a gyerekek - hirtelen mozdulataikkal vagy a vírusaikkal, amit behoznak az oviba)2015. szept. 13. 18:12
1/9 anonim válasza:
Ameddig jónak látod,illetve ameddig az orvosod jónak látja. Legkésőbb szülés napjáig :)
2/9 anonim válasza:
Addig amìg neked jòlesik. Nyilvàn màr immunisabb vagy a gyerekbetegségekre,tehàt nem kapsz el minden nyavalyàt. Kivétel persze ha nem voltàl rózsahimlős, akkor azonnal tàppénz,mert ha azt terhesen kapod el súlyos következményei lehetnek a babàra nézve.
3/9 anonim válasza:
Úgy látom nem akarsz dolgozni. A szülésig dolgozhatsz.
Vírusok otthon is vannak, kistesók is vannak otthon.
4/9 anonim válasza:
Én a 35. hétig dolgoztam, tanár vagyok.
5/9 anonim válasza:
A mi óvónőnk az első szeptemberi szülőin jelentette be, hogy terhes és úgy tervezte, hogy csak az utolsó hónapot tölti majd tappenzen. Aztán egy héttel később már kiirta az orvosa-ugyanis új csoport volt, nem osszeszokott gyerekekkel, akik lazán fertoztek egymást és az óvónőt is. A gyerek betegségek veszélyesek a kismamara.
6/9 A kérdező kommentje:
Épp az a lényeg, hogy én szeretnék dolgozni a végsőkig, de nem minden áron!
2015. szept. 13. 19:08
7/9 anonim válasza:
Az orvosoddal beszéld meg, de ha kiscsoportosok, akkor nem fogja javasolni
8/9 anonim válasza:
Hát meg attól is függ, hogy rosszul leszel-e. Én 3 hete táppénzen vagyok, mert hányok, majdnem minden kijön, az àgyból nem tudok kimászni...
9/9 anonim válasza:
Nekünk azt mondta a doki, hogy az első 3 hónap kritikus, addig jó lenne, ha nem szedne össze semmi nyavaját a feleségem a gyerekektől. Utána meg azért lenne jó, ha nem szedne össze semmit, mert nem célszerű antibiotikumot szedni terhesség alatt. Gyakorlatilag alig van olyan gyógyszer, ami terhesség alatt szedhető. Szóval jobb megelőzni a bajt, ezért mi nem is kockáztattunk, inkább kiíratta magát.
Kapcsolódó kérdések: