Győri kismamák, megosztanátok velem tapasztalataitokat? (terhesgondozó Győr)
Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok, magándokinál már voltam, aki megállapította a terhességet, és a Liezen-Mayer úti terhesgondozóba küldött tovább. Arra lennék kíváncsi, hogy kell oda időpontot kérni? Ha nem, van olyan nap, amikor esetleg érdemesebb menni (rendesebb doki stb.)Előre is köszönöm az információkat, ha bármi eszetekbe jut ezeken kívül, ami hasznos lehet, azért is hálás lennék! Köszönöm, és mindenkinek boldog babavárást!2011. nov. 30. 17:48
11/13 anonim válasza:
Sziaztok.remélem van aki még aktív ezen az oldalon.
Olyan kérdésem lenne,hogy nekem a kórházban már megállapították a terhességet.Következő lépésként a védőnőt kutassam fel vagy a Liezen-be menjek reggel 8ra.
Köszönöm a válaszokat előre is
12/13 anonim válasza:
védőnővel vedd fel a kapcsolatot, és adja a beutalókat a kórházba a vizsgálatokra, megcsinálja a kiskönyvedet és csak ez után kell menned a Liezen-be
13/13 anonim válasza:
Sziasztok! Hátha benéz még valaki, ezért leírom a tapasztalataimat. Mikor bemész, balra van a terhesgondozó és a nőgyógyászati vizsgáló. Csak egyszer voltam még, de ha jól láttam 2 gondozó volt, plusz egy vérvételi szoba. Pénteken nagyon rendes dokik vannak ott, Dr Csenge Titanilla (én nála voltam) és Dr Fekete Zoltán. Őt nem ismerem, de mindenki mosolyogva jött ki tőle. Kismamák reggel 8tól mehetnek, egyéb nőgyógyászati betegek 10től előjegyzés alapján. Mive nekem Dr Csenge Titanilla magánorvosom volt, én időpont nélkül mentem, mert volt egy kisebb problémám ami miatt behívott, és oda hívott, mert ott tudott legkorábban fogadni, de egyébként azt hiszem terhesgondozásra is be kell jelentkezni. Sorszám már nincsen, lista alapján hívják a kismamákat, gondolom oda van beírva akik aznaora kaptak időpontot. Remélem segítettem még valakinek:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu