Szerintetek is felháborító, amit Brendon művel?
Nem egyszerű tortúra után eldöntöttük, hogy milyen babakocsit és milyen autósülést vásároljunk. Fontos szempont volt, hogy a két termék kompatibilis legyen egymással, amely a két márka esetében egy 5.000 forintos adapterrel megoldható. Megvettük mindkét terméket (néhány hét eltéréssel), azonban adapter már sajnos nem volt a Brendonnál. Szerettük volna megrendelni, de közölték, azt nem lehet, majd ők valamikor rendelnek, de nem tudják mikor. Írtam a terméket forgalmazó ABC Designak, hogy lehet-e direktben tőlük rendelni, mert a hazai forgalmazójuk így áll a dologhoz. Azonnal kaptam választ, hogy sajnos nem, csak a helyi forgalmazójukon keresztül kaphatók a termékeik (a neten sem találtam máshol ezt a típust).
Ezek után írtam a Brendonnak, ecsetelve a problémát, hogy a 200.000 Ft értékű termékeket így most - hangsúlyozom egy néhány ezer forintos kiegésztő miatt! - nem tudom használni. A válaszuk az volt, hogy nem tudják mikor lesz, és kérik a megértésemet!
Én azt nem láttam a hozzászólásodban, hogy megígérték volna, hogy lesz adapter. Nekem úgy jött le, hogy bementetek, venni szerettetek volna, de nem volt és nem tudtak egyelőre rendelni. Nekem ez nem tűnt nem korrektnek, mert nem kötelességük, de lehet, én értettem félre. Én is, mint az utolsó, gyakran járok a Váci utcaiba, és soha nem volt semmi gondom velük. Ha bármi probléma volt, még ha az én hibámból is, igyekeztek gyorsan megoldani mindig, hangot nem kellett felemelni.
Örülök, hogy végül megoldódott a probléma. Gondoltam, hogy nem lesz semmi gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!