Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Szerintetek is felháborító,...

Szerintetek is felháborító, amit Brendon művel?

Figyelt kérdés

Nem egyszerű tortúra után eldöntöttük, hogy milyen babakocsit és milyen autósülést vásároljunk. Fontos szempont volt, hogy a két termék kompatibilis legyen egymással, amely a két márka esetében egy 5.000 forintos adapterrel megoldható. Megvettük mindkét terméket (néhány hét eltéréssel), azonban adapter már sajnos nem volt a Brendonnál. Szerettük volna megrendelni, de közölték, azt nem lehet, majd ők valamikor rendelnek, de nem tudják mikor. Írtam a terméket forgalmazó ABC Designak, hogy lehet-e direktben tőlük rendelni, mert a hazai forgalmazójuk így áll a dologhoz. Azonnal kaptam választ, hogy sajnos nem, csak a helyi forgalmazójukon keresztül kaphatók a termékeik (a neten sem találtam máshol ezt a típust).


Ezek után írtam a Brendonnak, ecsetelve a problémát, hogy a 200.000 Ft értékű termékeket így most - hangsúlyozom egy néhány ezer forintos kiegésztő miatt! - nem tudom használni. A válaszuk az volt, hogy nem tudják mikor lesz, és kérik a megértésemet!


2010. nov. 8. 15:30
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
Sosem voltam ott pedig a második babámat várom, elgondolkoztam hogy elnézek de ezek után nem megyek. Mindig is tudtam hogy sznobok. Segítés nincs csak pénz pénz pénz....
2010. nov. 8. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
25%

Nem értem mi a baj ha még csak várandós vagy.... néhány hónapon belül még lehetséges hogy megrendelik arról nem is beszélve hogy ha nem 0+-os az autósülés akkor nem fog azonnal kelleni.


ha mégis próbáljátok visszavinni és kérni a termék visszavásárlását.



Sajnos ez ilyen.

2010. nov. 8. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:

Panaszköny, fogyasztóvédelem.

A Brendonnal nekem is tele van most a hócipőm, bár ennél jóval lényegtelenebb ügy miatt. Akciós dologért mentem, már az akció első napján sem volt belőle, nem is kaptak...

2010. nov. 8. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
nem volt semmi konkrét a leveledben, nem írtad, hogy vissza akarod kapni a pénzt. de ha szólnál, hogy pontosan mit szeretnél, lehet, hogy segítőkészek lennének. nem a dolgozók tehetnek róla, hogy nincs, te viszont ilyenkor velük kommunikálsz. egyebet nem tehetnek, mint, hogy illedelmesen kérik a megértésed.
2010. nov. 8. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
Amúgy annak van igaza, aki azt írja, hogy vidd vissza a cuccokat, vegyék vissza...
2010. nov. 8. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
26%

Meg kellett volna venni egyszerre, amit akartál. Te csak egy vevő vagy a sokból sajnos.

Amúgy meg tuti nem vettem volna 200 e-ért babakocsit, meg autósülést. Akkor inkább a pénzt beraktam volna a gyerek számlájára, ha olyan sok pénzem van. (én így is teszek, nem veszek felesleges vackokat, annak 20 évesen nem fog örülni, hogy 6 hósan ilyen drága bababkocsiban ült).

2010. nov. 8. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 A kérdező kommentje:
Én eddig sem szerettem őket, mert igen, sznobnak, és sok termékük minőségében (pl. kismamaruházat, bébiruha) pedig középszerűnek tartom őket, amit aránytalanul magas árakkal "adnak elő". A mi esetünkben sajnos itt volt a legegyszerűbb beszerezni ezeket a dolgokat. De innentől kezdve soha többé, és mindenkit lebeszélek róla!!!
2010. nov. 8. 15:40
 8/21 anonim ***** válasza:

Köszi!


mert igy is gondolom.


itt debrecenben sose volt gondom a brendonnal mert bár kevés dolgot vettünk ott de amikor az ágyat vettük kétszer is elmentünk és kihúzkodtunk mindent meg lemértük és utánna is visszamentünk mert a férjem rosszul rakta össze akkor még segitettek is.


ettől függetlenül az eladók nem tehetnek semmiről.

kár hogy nem irta hány hónapos kismama mert ha 4 hós még bőven lehet fél éve a boltnak hogy megrendelje a kivánt terméket és ez egy ekkkora forgalmú áruháznak nem lehetetlen küldetés.

2010. nov. 8. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 A kérdező kommentje:

Bocsi, nem kell rögtön azon fröcsögni, hogy mennyiért vásároltam, mert nem az a lényeg. (Vannak itt páran, akik bizonyos összegek hallatán rögtön gyűlölködnek...)


Engem a hozzáállás bosszant fel! Amúgy konkrétan leírtam, hogy mit vásároltam és mit szeretnék hozzá, és a segítségüket kértem rendkívül udvariasan. A vásárlásom összegét nem is említettem az első levelemben, nyilván tudják a termékek pontos megnevezéséből. A másodikban már konkrétabb voltam, amennyiben nem lépnek fogyasztóvédelem...

2010. nov. 8. 15:45
 10/21 A kérdező kommentje:
Ja, bocsánat, azt nem írtam meg valóban, hogy a 8. hónapban vagyok.
2010. nov. 8. 15:48
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!