Szerintetek is felháborító, amit Brendon művel?
Nem egyszerű tortúra után eldöntöttük, hogy milyen babakocsit és milyen autósülést vásároljunk. Fontos szempont volt, hogy a két termék kompatibilis legyen egymással, amely a két márka esetében egy 5.000 forintos adapterrel megoldható. Megvettük mindkét terméket (néhány hét eltéréssel), azonban adapter már sajnos nem volt a Brendonnál. Szerettük volna megrendelni, de közölték, azt nem lehet, majd ők valamikor rendelnek, de nem tudják mikor. Írtam a terméket forgalmazó ABC Designak, hogy lehet-e direktben tőlük rendelni, mert a hazai forgalmazójuk így áll a dologhoz. Azonnal kaptam választ, hogy sajnos nem, csak a helyi forgalmazójukon keresztül kaphatók a termékeik (a neten sem találtam máshol ezt a típust).
Ezek után írtam a Brendonnak, ecsetelve a problémát, hogy a 200.000 Ft értékű termékeket így most - hangsúlyozom egy néhány ezer forintos kiegésztő miatt! - nem tudom használni. A válaszuk az volt, hogy nem tudják mikor lesz, és kérik a megértésemet!
Nem értem mi a baj ha még csak várandós vagy.... néhány hónapon belül még lehetséges hogy megrendelik arról nem is beszélve hogy ha nem 0+-os az autósülés akkor nem fog azonnal kelleni.
ha mégis próbáljátok visszavinni és kérni a termék visszavásárlását.
Sajnos ez ilyen.
Panaszköny, fogyasztóvédelem.
A Brendonnal nekem is tele van most a hócipőm, bár ennél jóval lényegtelenebb ügy miatt. Akciós dologért mentem, már az akció első napján sem volt belőle, nem is kaptak...
Meg kellett volna venni egyszerre, amit akartál. Te csak egy vevő vagy a sokból sajnos.
Amúgy meg tuti nem vettem volna 200 e-ért babakocsit, meg autósülést. Akkor inkább a pénzt beraktam volna a gyerek számlájára, ha olyan sok pénzem van. (én így is teszek, nem veszek felesleges vackokat, annak 20 évesen nem fog örülni, hogy 6 hósan ilyen drága bababkocsiban ült).
Köszi!
mert igy is gondolom.
itt debrecenben sose volt gondom a brendonnal mert bár kevés dolgot vettünk ott de amikor az ágyat vettük kétszer is elmentünk és kihúzkodtunk mindent meg lemértük és utánna is visszamentünk mert a férjem rosszul rakta össze akkor még segitettek is.
ettől függetlenül az eladók nem tehetnek semmiről.
kár hogy nem irta hány hónapos kismama mert ha 4 hós még bőven lehet fél éve a boltnak hogy megrendelje a kivánt terméket és ez egy ekkkora forgalmú áruháznak nem lehetetlen küldetés.
Bocsi, nem kell rögtön azon fröcsögni, hogy mennyiért vásároltam, mert nem az a lényeg. (Vannak itt páran, akik bizonyos összegek hallatán rögtön gyűlölködnek...)
Engem a hozzáállás bosszant fel! Amúgy konkrétan leírtam, hogy mit vásároltam és mit szeretnék hozzá, és a segítségüket kértem rendkívül udvariasan. A vásárlásom összegét nem is említettem az első levelemben, nyilván tudják a termékek pontos megnevezéséből. A másodikban már konkrétabb voltam, amennyiben nem lépnek fogyasztóvédelem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!