Szerintetek is felháborító, amit Brendon művel?
Nem egyszerű tortúra után eldöntöttük, hogy milyen babakocsit és milyen autósülést vásároljunk. Fontos szempont volt, hogy a két termék kompatibilis legyen egymással, amely a két márka esetében egy 5.000 forintos adapterrel megoldható. Megvettük mindkét terméket (néhány hét eltéréssel), azonban adapter már sajnos nem volt a Brendonnál. Szerettük volna megrendelni, de közölték, azt nem lehet, majd ők valamikor rendelnek, de nem tudják mikor. Írtam a terméket forgalmazó ABC Designak, hogy lehet-e direktben tőlük rendelni, mert a hazai forgalmazójuk így áll a dologhoz. Azonnal kaptam választ, hogy sajnos nem, csak a helyi forgalmazójukon keresztül kaphatók a termékeik (a neten sem találtam máshol ezt a típust).
Ezek után írtam a Brendonnak, ecsetelve a problémát, hogy a 200.000 Ft értékű termékeket így most - hangsúlyozom egy néhány ezer forintos kiegésztő miatt! - nem tudom használni. A válaszuk az volt, hogy nem tudják mikor lesz, és kérik a megértésemet!
Szerintem ugyanolyan középszerű áraik vannak, mint amilyen középszerű termékeik. Van olcsóbb és drágább üzlet is.
Amúgy tény, hogy nem mindig segítőkészek, van 1-2 nagyon szimpatikus eladó hölgy, én már inkább csak hozzájuk fordulok.
És bár nem vevőorinetált ez a viselkedés a részükről, de nem kötelesek megszereni azonnal nektek az adaptert.
Ha mostanában vásároltatok, akkor vissza tudjátok kérni a pénzt nyugodtan, ez az egyik, ami tetszik a Brendonban, hogyha nem tetszik valami (nemcsak hiba esetén), szó nélkül visszaadják a pénzt.
Mi alapból egy 3 részes szettet vettünk, ami kompatibilis egymással, nem kell hozzá adapter.
Én már azon lepődnék meg ha valami rendben menne :)) Hiába Brendon, attól ugyanolyanok mint bárhol máshol.
Kenjék a hajukra, én visszavinném nekik az egészet cakkunpuder, és vennék máshol...ennyi pénzért simán kapsz jobbat is..
Valahol igazunk van akik azt mondják hogy vigye vissza de attól még nem lesz babakocsija se autósülése
viszont az a nagy igazság hogy első babásként lehet hogy nem is kell kapásból babakocsit venni. simán ki lehet húzni a 8. hétig - v. tovább - egy használt de kimosott hordozóban az jó a kocsiba is és úgy már van idejük válogatni.
megértelek kedves kérdező de ne húzd fel magad mert csak a babának ártassz.
Tanultatok belőle menjetek máshová.
Köszönöm az eddigi észrevételeket, amelyek igen vegyesek, de így van jól, hisz nem vagyun egyformák. Egy-két dolog, amit lehet, hogy nem írtam le tisztán, mert így is hosszú lett a kérdés. :-)
1. Nem az eladókkal van problémám, ők nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. (Átnézték a listát, hátha van valahol). Az ügyfélszolgálatnak írtam egy udvarias levelet, amelyben a segítségüket kértem első körben, nem pedig felháborodtam. (Konkrétan érdeklődtem, hogy mikor lesz a termék, illetve tudnának-e értesíteni arról, ha van - ez azért nem hiszem, hogy sértő.) A felháborodás az egymondatos minden segítőkészséget nélkülöző válaszuk miatt volt.
2. Igen, visszavihetek mindent, visszakérhetem az árát. De tulajdonképpen kit büntetek ezzel? Mert nem a Brendont - őket pont nem érdekli, mert eladják egy másik lúzernek - hanem saját magamat, mert kezdhetek mindent előlről, arra pedig sem időm, sem energiám.
3. Az egész probléma felvetése részemről inkább morális/etikai kérdés volt: mikor jutunk már el odáig, hogy egy szolgáltató van az ügyfélért/vásárlóért, és nem az ügyfélnek kell megtiszteltetve érezni magát, ha kiszolgálják.
szia
kérd meg, hogy cseréljék ki neked más fajtára, biztos megteszik
nekem volt olyan, hogy vettem egy játszószőnyeget a kisfiamnak, aminek 6 hónap után lett egy kisebb hibája
visszavittem nekik, kérdeztem, hogy mit lehet csinálni
azt mondták cserélni már nem tudják, mert nincs több belőle, de levásárolhatom bármire
mást is vittem már vissza, és mindig csak pozitív élménnyel jöttem el
ja, én mindig a Váci utcaiban vásároltam
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását, és azt gondolom, úgy korrekt, ha megosztom a fejleményeket is, és pontot teszek az ügy végére.
A tegnapi egymondatos, lekezelő ügyfélszolgálati levélre küldött immár kissé keményebb hangnemű, ám még természetesen mindig udvarias levelemre - érdekes módon - mára érkezett válasz: a termékből már rendeltek, és várhatóan e hét csütörtökön érkezik. Ez így teljesen korrekt. Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem lehetett az első körben megmondani? Miért kellett felemelnem a hangomat olyan dologért, ami amúgy teljesen természetes (lenne)?
És egy ilyen alapvető kommunikációs hiba miatt miért kéne bárkinek megalkudni, és más márkára/más termékekre cserélni azt, amit gondos körültekintés és tájékozódás után - nem kevés időt fordítva rá - választott ki?
Köszönöm, hogy meghallgattatok, és remélem, hogy a történetem másoknak is tanulsággal szolgál. Kishazánkban időnként sajnos kicsit hangosabban kell kiállni az igazunkért! :-)
Boldog babavárást mindenkinek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!