Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Problémás gyerekek » Miért pisil be a 11 éves...

Miért pisil be a 11 éves lányom az iskolában?

Figyelt kérdés

A héten kezdődött az egész. Régebben is már előfordult, de most mindennap. Kénytelen voltam a legnagyobb méretű pelenkát megvennem és azt adni rá az iskolába.

Biztosan elég ciki neki, mivel lehetne kivédeni?

2008. dec. 17. 09:20
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Halogasd meg a gyereked azzal. Ugyanis az ilyeneknek valami lelki oka van.
2008. dec. 17. 09:31
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
szegényke!!!!nem történt veletek valami amit a kislányt nagyon megrázta???válás,halál eset,vagy nem piszkálják a suliba??mert vagy pszihés hátér vagy orvosi,vidd el orvoshoz,hátha valami hugyuti gond van nála.remélem tudtam segiteni,igaz laikus vagyok
2008. dec. 17. 09:32
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
Bocs hallgasd meg!
2008. dec. 17. 09:32
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

Valoszinu, hogy lelki tenyezok allnak a dolog hattereben. Beszelgess el a kislanyoddal! Lehet, hogy csufoljak vagy a tulzott megfelelesi kenyszer, esetleg az iskolai elvarasok miatt ugy erzi, hogy nem tud teljesiteni.

Beszelj az osztalyfonokkel is, hogy hogyan viselkedik a gyerek napkozben! Orak kozben, ha a erzi, hogy pisilnie kell, a tanito engedje ki wc-re!

A lenyeg, hogy ne alazd meg a gyereket! Ejszakai bepisiles elo szokott fordulni?

2008. dec. 17. 09:35
 5/13 anonim válasza:
100%
Biztos,hogy lelki oka van én 6-7 éves koromtól 13 éves koromig jártam hasonló cipőben (most 25 vagyok),engem elvittek pszihológushoz is,és ott kaptunk rá egy pici barna gyógyszert,ami idővel helyre hozta a dolgokat.Bár velem mindig csak alvás közben történt,de minden nap.Nálunk volt a családban válás,rengetek veszekedés,majd elvesztettem anyukámat.A legtöbb esetben lelki oka van az ilyennek.Írod,hogy nem rég óta,meg csak a suliban,lehet ott éri valami?Érdemes lenne szerintem orvoshoz fordulni,ne húzodjon oly sokáig,mint nálam!
2008. dec. 17. 09:53