Mit tehetek, ha az óvoda nem intézi el a gyógypedagógust a gyerekemnek, pedig megkapta a 11 óra fejlesztésről a határozatot?
Decemberben volt a szakértői vizsgálat. Megítélték neki a 11 óra fejlesztést, aminek a felét fogja megkapni (jó, mi?).
De azt se kapja meg, mert 2 hónapja csak várunk.
Sajnos, mivel ovis, ott kell megkapnia, és az óvodának kell szerződést kötnie a gyógypedagógussal.
Szóval én nem tudom elintézni.
Érdeklődöm sokszor, de semmi. Sajnos a vezető is ugyanilyen nemtörődöm. Két hónap után ideadták a kezembe a papírokat, amiket hivatalosan nekik kellett volna leadni az eljárás elindításakor. De idenyomták a kezembe, hogy ők nem tudják ezt elintézni (??...)
Mit tegyek? Telnek a hónapok... Esetleg panaszt tudok tenni? Hol? A kliknél? Az önkormányzatnál? Hol?
Egy autista kislányról van szó, kellene neki a fejlesztés.....
Nem hiszem el, hogy nekem kell utánajárni... Az óvoda nevében én nem járhatok el... Már akkor is furán néztek,mikor a papírokat én adtam le (az óvodavezetőnek kellett volna)
És ez egy megyeszékhelyen....
Sajnos pont ezt írtuk mi is korábban. Küzdenek a szegény szülők a kódért, mert hogy majd jár vele fejlesztés. Aztán a nagy fenét. Ha egyáltalán kijár valaki, akkor beteszik egy nem homogén csoportba a gyereket, aztán csinálják, aki éppen a fiókban van a gyógypedagógusnak. Hogy az adott gyereknek mire lenne szüksége, az nem számít.
Mi most gimiben szívunk, mert a lányom matekból 5, és a szorzótáblát gyakorolják 11.-ben. Mondta, hogy nem akar ezért 4-ig ott ülni, már van igazolatlanja is emiatt. Én bementem a nőhöz, hogy hozzon be olyan feladatokat, amelyekre a gyerekemnek szüksége van. Azt mondta, hogyha nem tetszik, akkor vetessem le róla a kódot, de neki nincs ideje differenciálni. De ha nem jár be, akkor be fogja neki írni az igazolatlant. Agyam eldobtam komolyan. Annyiban maradtunk, hogy én fogok neki feladatot küldeni (jelenleg a magyar érettségi szövegértés feladatait). Na, de ezt ő miért nem tudja megcsinálni? Értem én, hogy nem szaktanár, de egy szövegértést azért ő is összedobhatott volna, és az érettséginek még a megoldása is fent van a neten.
Mi nem a fejlesztésért küzdöttünk a kódokért. Millió meg egy fejlesztést kapott mire a helyes kód megszületett. Hanem azért jó, hogy mindenki tudja, mi a baja, mert így tudják a helyén kezelni. Így tudják, hogyha órán (normál iskola) kibukik és a meltdownjával zavar másokat, akkor nem egy rosszul nevelt kis k..ög, aki direkt zavarja az órát. Így tudják, hogy hiába írnak be egy szaktanárit vagy magatartàs egyest, az nem fogja megoldani, hanem kiemelik, kiviszik a teremből vagy képzeld: ilyenkor megy a fejlesztőhöz, ahol megnyugszik. És ami a legjobb: a magatartását így nem kötik össze a tanulmányi képességével. Mert tudják, hogy amikor csupa mínusz egyet ír a feladatok mellé, azt nem tudatlanságból teszi, hanem mert rajta van az "ötperc".
Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy meddig fog ez működni. Remélem általános végére sikerül olyan önnyugtatási módszereket elsajátítania, amivel magàban lerendezheti és nem kell állandó külső segítség. Akkor az sni-t simán le is fogják venni, de a bno-t soha.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!