Mit jelent az, hogy szám-és mennyiségfogalma 6-os körben kialakult, és hogy az ujjképe 6-ig kialakult, megfelelő?
én úgy tudom, hogy nagycsoportig 6-s körben kell tudnia számoni a gyereknek- 6-ig ismerni a számokat, összeadni, kivonni ezen belül mennyiségeket. Pl tudja, hogy ha két almához rakok négyet, akkor az 6lesz.
Ujjképe szintén, ha a kezeddel mutatod neki a 3-at akkor felismeri, hogy az 3 és nem négy.
:))
Igen ismerős- nekem középsős gyerekem ilyen kis fogékony a számokra, ő is kb 100ig elszámol és 10-12ig kivon-összead, szóval a 6os kör már rég kialakult kiscsoportban vagy még előtte. :))
De a 6os a kötelező, annak bőven megfeleltek!!!
:))
Nem azt írtam, hogy 6-ig tud számolni, hanem hogy annyi mennyiséget tud megszámolni. Amiről Te írsz a számlálás. Azt akár tudhat 100-ig is, olyan mint egy vers!
De nincs azért még mennyiségfogalma 100-ig.
A mennyiségfogalom az pedig, hogy mennyi a tárgyszámlálása, tehát mennyit tud biztonsággal megszámlálni, nem megszámolni.
Ez két különböző fogalom!
A globális pedig, amikor valamire ránéz, s tudja, számlálás nélkül, hogy az mennyi!
"Nem azt írtam, hogy 6-ig tud számolni, hanem hogy annyi mennyiséget tud megszámolni"
Én értelek téged, de akkor így sem kerek, mert nem annyi mennyiséget tud megszámolni. Ha pl. 87 db borsót kiszórok az asztalra, biztos, hogy pontosan megmondja mennyi...
Értem mit mondasz, de ennyire nem értem, hogy írták el a szakvéleményt!
Ki vizsgálta? Nev. Tan? Szakértői? Ott voltál?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!