Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kisgyerekek » Az óvónők azt mondták legyen...

Az óvónők azt mondták legyen egy nap a héten amikor nem alszanak ott a gyerekek akiknek az anyukájuk otthon van kisbabával, hallottál már ilyet?

Figyelt kérdés

Nálunk ez borzasztó nagy galibát okoz.

Eleve a lányom óvoda-mániás erre készült hónapok óta. Imád ott lenni, nem akar hazajönni ebéd után, mert akkor kimarad a délutáni játékból az udvaron.


Másrészt a kettővel nem bírok,mert mindkettőnek más lenne a jó és sosem tudok egyszerre jót tenni nekik, és így valamelyik mindig üvölt.

Harmadrészt pedig meg van mondva percre pontosan mikor kell értük menni azon a napon, van egy 15 perces időintervallum amíg oda kell érni, mert előtte ebédelnek, utána meg már altatnak az óvónők. Hát nem túl egyszerű a kicsivel bárhova is időre menni, így az az egy nap amikor ez aktuális általában azt szoktam érezni, hogy megbolondulok.


Úgy érzem, megbolondulok ettől, de nem akarok rossz anyukának tűnni azzal hogy elmondom, ez nekem/nekünk nem jó :(

Foglalkozok én a nagyobbal is, szoktunk csajprogramokat tartani amikor apa a kicsivel otthon marad stb... de ez a rövid nap nem jó nekünk. :(


2012. okt. 8. 15:21
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
52%

te magad írtad, hogy nem bírsz két gyerekkel, ezért akarod, hogy ott aludjon, akkor ne írd most azt, hogy te csak a gyerek érdekében. Kicsit fura, és hihetetlen, hogy minden délután mártott gyertya és kezesbárány, épp csak pont azon az egy délutánon van megőrülve, amikor nem alhat ott az oviban. Biztos oka van annak, hogy azt kérték, aki tudja, vigye haza. Számomra ciki lenne azt mondani, hogy bocs, olyan béna vagyok, hogy borzasztó galibát okoz két gyerekkel elbírni délután, és amúgy is sokkal jobban szeret oviban lenni a gyerekem, mint otthon, ezért juszt is itthagyom, csináljatok, amit akartok.

Amíg tudtam, minden pénteken elhoztam délben a gyerekeimet, akkor is, amikor már dolgoztam, de meg tudtam oldani, mert épp aznap délelőttös voltam a melóhelyemen. Sőt, még a nagyot is a napköziből! És egyszerre elbírtam három gyerekkel, nahát!

2012. okt. 8. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 Z.Dalma válasza:
72%

Nem értem ezt a hisztit! Szerintem nagyon eltúlzod a kislányod óvodaimádatát azért, hogy nyugtasd a lelkiismereted. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy az ovimentes délutánokon kezelhetetlen, míg máskor, ha az oviban van egész nap, akkor problémamentes. Vagy ha ez igaz, akkor az nem természetes, ott valami probléma van a háttérben. Attól, hogy szereti az ovit, ami nagyon jó, még nem kellene kivetkőzni magából, amikor egy héten egyetlen délután haza kell menni. De szerintem egyszerűen csak eltúloztad, mert így többen adnak majd igazat neked.



Attól, hogy az egyik délutánon 3 órával hamarabb elhozod az oviból, még nem jut kevesebb kizárólagos figyelem a kisebbik gyerekedre, hisz ott van az egész délelőtt, illetve a hét többi napja, délutánja, úgyhogy ez megint túlzás, és elfogadhatatlan indok.



Ha vonathoz, repülőgéphez mentek, vagy orvoshoz vagytok bejelentkezve, akkor sem mondhatod, hogy bocsi, nem tudok negyedórás intervallumban odaérni, ezért alkalmazkodjanak az indulással hozzám. Teljesen érthető, hogy megzavarja a csoport életét, ha ebédidőben vagy már megkezdett alvásidőben csörtetnek be a szülők, egyesével, 5 percenként. Ez megint csak rád vet rossz fényt, hogy ilyen apróságokat megoldhatatlan problémának állítasz be.



Szerintem sokkal őszintébb és hihetőbb, ha azt mondod itt nekünk is, és bent az óvónőknek is, hogy neked kényelmesebb, ha egész nap az oviban van a gyerek, és ha mód van rá, hadd maradjon, hisz végül is a gyerek is szeret járni. Ezzel nem hazudsz, és legalább őszinte is, mert a hangsúly rajtad van, ami szerintem igaz is. Ellenkező esetben nem itt háborognál és kérnéd a megerősítést, hanem próbálnád a jó oldalát nézni annak az ajándék heti nyavalyás 3 órának, amin most megy a kiborulás.

Mert lehet, hogy minek megy óvónőnek, aki nem bírja a gyűrődést, de akkor minek szül kettőt, akinek akkora problémát jelent heti egy délután a két gyerekével.


Szerintem fejezd be a hisztit, és örülj, hogy annál többet lehettek együtt. Olyan hamar megnőnek, később bánni és szégyellni fogod, hogy nem használtál ki minden együtt tölthető percet.

2012. okt. 8. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 A kérdező kommentje:

Nem hisztizek, kinőttem már abból a korból, csak nem szeretem, hogyha látatlaban ítélkeznek az emberek (mint ahogy itt oly gyakran megesik az ilyesmi).

A másik dolog pedig, hogy egyáltalán nem érdekel hányan adnak igazat nekem, vagy hányan beszélnek ellenem. Őszintén.


Nem tudom figyeltétek-e, de rég nem a témánál vagyunk. Hogy jön ahoz bárki is hogy a családi életünkben vájkáljon, vagy engem szidalmazzon. Esetleg hogy megkérdőjelezze amit írok? Nincs szükségem megerősítésre abban hogy jól vagy rosszul csinálom a dolgainkat, nem barátnőket keresek ezen az oldalon.


ENGEM AZ ÉRDEKEL, HOGY MÁS ÓVODÁBAN IS LÉTEZIK-E AZ A "SZABÁLY", HOGY HETI 1 NAPON HAMARABB HAZA KELL VINNI AZOKAT A GYEREKEKET AKIKNEK OTTHON VAN AZ ANYUKÁJUK A KISEBBIK GYEREKKEL?

2012. okt. 9. 08:53
 24/29 anonim ***** válasza:
52%
Nem, Drágám, a legtöbb óvodában NEM CSAK heti egy napon kell hazavinni a gyeses vagy munkanélküli anyukáknak a gyereküket, hanem mindegyiken, úgyhogy inkább örülj, és maradj csöndben! :-)))))
2012. okt. 9. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
52%
Ja, és szerintem is vérciki, hogy jobban szeret oviban lenni a gyereked, mint veled, otthon. :-)))) Mondjuk te se bírsz ki vele egy délutánt, így nem csodálom.
2012. okt. 9. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 A kérdező kommentje:

:-))))

Először még bosszantott néhány válasz, de mostanra olyan mértékben eltávolodott a valóságtól és az igazságtól, és olyan mértékben kiforgatjátok a szavaimat, hogy inkább nevetségessé vált az egész.


"te sem bírsz ki vele egy délutánt" és sorolhatnám :-)))


Örülök, hogy sikerült nekem is belefutnom azokba az emberekbe, akik tönkreteszik ezt az oldalt a mindenáron kötekedni és gonoszkodni akarásukkal. Szerintem ez a vérciki, nem pedig azok a kohol marhaságok amiket itt írtok...

Na, erről ennyit.

2012. okt. 9. 09:49
 27/29 anonim ***** válasza:
100%

koholT marhaság? Azt írtad, minden baja van, ha délben haza kell menni. Nem kell mosakodni. Ha eleve csak annyit kérdezel, más oviban is szokás-e heti egy napon hazavinni a gyerekeket délben, akkor ok. De vagy 4 hozzászólásod, és a kérdéskiírásod is arról szólt, hogy felsorakoztattál csomó érvet, amiért feltétlenül jobb a gyereknek az oviban, mint otthon. Hát ez igenis vérciki. Egy gyereknek otthon legyen a legjobb.

Most meg már vicces, hogy nem hőbörgünk itt páran kórusban veled, hanem meg merjük írni, hogy nincs igazad.

2012. okt. 9. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 A kérdező kommentje:

Semmi baj azzal, hogy ha szerinted és mások szerint nincs igazam. Sőt, volt az első oldalon valaki, aki azt írta fontoljam meg mielőtt lemondom ezt az egy napot, és érvelt. És valóban, megfontolom, és átteszem másik napra hátha úgy jobb lesz. Ő nem forgatta ki a szavaimat, és nem írt olyan stílusban hogy attól a hányinger kerülgessen. :-/


Nekem azzal van a problémám, amikor kiforgatják a szavaimat, vagy amikor bántó stílusban ítélkeznek úgy, hogy nem ismernek engem és a családunkat. Aztán ha megpróbálom elmagyarázni, hogy nem az unintelligens barom kategóriából való vagyok (már elnézést a kifejezésért), és hogy tényleg nem lepasszolni szeretném a gyereket, akkor rögtön megkapom hogy magyarázkodok és próbálok "mosakodni".

Holott csak arról van szó, hogy zavarja az igazságérzetemet ha olyat mondanak rám, ami nem igaz.


Addig meg végképp nem terjed néhány ember képessége (nem feltétlenül rád gondolok, de sokan vannak így ezen az oldalon), hogy elképzelje/elhiggye: vannak akik tényleg normálisak, és nem kell feleslegesen beléjük kötni, meg mocskolódni. Én tényleg nem barátnőket keresek, és azt meg végkép nem vártam el hogy mindenki azt íja "ó anyuka igaza van" stb... Ha ezt akarnám hallani nem ide jönnék kérdezni :D


Semmi bajom nem lenne a válaszokkal amikben ellentétes vélemények vannak az enyémmel, ha abban nem neveznének egyesek engem hazugnak!!!!, illetve nem állítanának olyan dolgokat amik nem igazak. Sokszor egy egy szó megváltoztatja a mondat értelmét, és érzelmi tartalmát. :( És sokan ezzel élve vagy visszaélve úgy válaszolnak, hogy döfjenek egyet a másik lelkébe.


Ahoz, hogy szerintetek szar anya vagyok és nem törődöm a gyerekemmel úgy jutottunk el, hogy kitaláltatok olyan dolgokat, amikre bátran állítom, hogy nem igazak.Már nem is az alapján beszélgetünk amiket én mondok, hanem az alapján amit ti vázoltatok rólam. Vajmi kevés köze van a valósághoz, amit kötve hiszek hogy pár szó vagy mondataból ti meg tudnátok ítélni.

A gyereknek az óvoda egy nagy játszóház, ahol a társaival egész nap játszhat. Igen, lehet hogy elfárad, és igen, lehet hogy van amelyik gyerek nem szereti, de az én lányom szereti. Ettől még nem azt jelenti ez, hogy jobban szereti az óvodát mint a szüleit, vagy jobban szeret ott lenni mint otthon, hanem csak szereti és kész.

Lassan oda jutunk, hogy mindenki szar anya, aki óvodába járatja a gyermekét, mert szégyellje magát hogy nem ül vele otthon 18 éves koráig. Ó te jó ég.

Tényleg, mi az értelme ennek a kötekedésnek??? Jobb nektek ettől?? Ha igen, szóljatok, kiírok még pár kérdést ahol kiélhetitek magatokat, de ne menjünk már ennyire félre.

2012. okt. 9. 10:20
 29/29 anonim ***** válasza:
43%

Nem,nincs ilyen szabály,és értelmét sem látom.Mitől jó az bárkinek,hogy mindkét gyerek napirendje teljesen felborul.Nekem csak egy van,nem is lesz több,de ha belegondolok,hogy ebéd után,alvás helyett még elrángatnám otthonról fél órára,és dél helyett fél/háromnegyed egykor akarnám fektetni,abból minden lenne,csak nyugodt alvás nem.

Én eddig azt hittem,hogy az óvoda nem gyerekmegőrző,de úgy tűnik,a válaszok rám cáfolnak.Arról nem beszélve,hogy a kaját teljes napra fizeted.Szóval nekem ez furcsa,mert még ha megkértek volna,de így...

2012. okt. 9. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!