Ha a kisiskolásotokat beiratjátok különórára és abba akarja hagyni, mennyi időt hagytok aközött hogy szól és hogy kiiratjátok?
Nyílván a gyerekeket minden érdekli és hamar el is unják, de pl egy csomóan úgy lettek sikeresek, hogy a szülő nem iratta ki őket a különórákról vagy egyszerűen csak megszerették idővel és a kedven szabadidőselfoglaltságuk lett.
Nektek mi erről a tapasztalatotok?
Én nem szerettem hegedűlni, de magamtól csak év véégén szóltam hogy jövőre már nem szeretném (10 éves voltam). 3 évig jártam, közben hiába nem szerettem túlzottan nem jutott eszembe hogy van egyáltalán olyan lehetőség hogy ne járjak.
A szüleim természetesen mindenféle ellenkezés nélkül elfogadták.
A saját gyerekemet én is talán arra bíztatnám félév/tanév végéig tartson ki, ha akkor sem akkor kész vége. Természetesen ez akkor ha csak simán nem kedveli annyira. Ha mondjuk bántják a társai akkor azonnal kivenném.
Én beiratom, ha szeretne járni.
Ha meg meggondolja magát, hogy mégsem tetszik neki, akkor még 1 vagy 2 órára elmegy, hogy tuti nem gondolja-e meg magát, majd kiiratom.
Nem vagyok olyan idióta, hogy a saját gyerekemre, akit szeretek, ráerőltessek egy olyan dolgot, amit utál.
"Nem vagyok olyan idióta, hogy a saját gyerekemre, akit szeretek, ráerőltessek egy olyan dolgot, amit utál."
Nos, nálunk minden tanfolyam/kulonora egy proba hónappal kezdődik. Átlag értelmű gyerek ennyi idő alatt képes eldonteni, hogy tetszik e neki, vagy sem.
Ha csak unja, de látom, hogy hosszabb távon van hozzá affinitása és értelme folytatni, akkor még addig hagyom, míg ő is látja eredményét. Ha az sem segít, akkor kiiratom.
De van olyan, hogy a szülő szerint jó, tehetséges, de a gyerek egyáltalán nem akarja, akkor nem kéne folytatni.
Így. Nem hetek, hónapok.
Lehet, hogy mas miatta nem jutott be.
A nyári szünetig jár, aztán nyáron eldönti, hogy jövőre újra egész évben akar-e járni vagy kipróbál valami mást, egész évben.
Mondjuk kitalálja hogy tornázik. Az első izomláznál kilép, jövőre furulyázik, de 2 óra után nem megy, mert nem tudta lefogni valamelyik hangot, szóval 8. Végére 6-7 dologba vágott bele, de semmit sem tanult meg. Nem.nem kell fuvolaművésznek lennie de azt az egy évet, hogy legalább kottát olvasni meg furulyazni tudjon csinálja meg.
Ehhez előre fel kell mérnie, mi érdekli, és ki kell tartania a tanév végéig.
Később az életben sem sokat ér el, ha mostmegteheti, hogy ugrál jobbbra balra minden következmény nélkül.
9, képzeld, pont benne vagyunk.
Miért kell kisgyermek nevellőnek anatómiát tanulnia latinul orvosi mélységekig az egyetemen? Mégis meg kell, ha le akarok diplomázni es kisgyerekekkel foglalkozni, nem léphetek ki az első óra felén, hogy na én ezt nem. Vahyis de... az első félév végére 30% így döntött, biztos az anyjuk is azt mondta, nem baj, Nem kell, nem vagyok hülye, elvárjam, hogy meg kelljen tanulnod valamit.
Elmegyek gyomorgörccselanatómiából vizsgázni, aztán a diplomámmal azzal foglalkozom majd, amivel végig akartam.
Egy heti 1 foci edzés vagy egy hangszer megtanulása azért nem akkora trauma, főleg ha 4-5 honapig tart.
kibírható, és nem lesznek ilyen céltalan, erőtlen, akarat gyenge fiatalok ezekből a gyerekekből.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!