Másodikos kislányom hármas négyes tanuló .milyen módszerrel tudom fejleszteni vagy bármi ?
Nagyon nehezen megy neki minden tantárgy . Egyszerű 4 soros vers gondot okoz neki , amit az ikertestvére 5 perc alatt megtanul kb . Egyébként ovis dalokat , verseket is rettentően nehezen tanulta meg , es sokszor nem is pontosan .
Matematikából ha pl a hármas szorzót megtanulja , másnap tanulják a négyest , akkor amit addig tudott a hármasról elfelejti .
Hiába mondjuk el neki mindig , hogy 2013 ebbe a hónapba ezen a napon született , ezt sem tudja megtanulni .sokszor szeretném azt hinni , hogy ezt direkt csinálja , de sajnos nem .
Nagyon sok ilyen példa van , làtom , hogy probléma van , tanárnő azt mondta nincs semmi baj , egyszerűen bele kell jönnie még , es sokat gyakorolni vele . De szerintem ez ilyen szinten nem normális màr . Félek ,hogy valami baj van vele ! Van más is akinek a gyereke annak ellenére , hogy rengeteget foglalkozik vele ennyire gyenge a tanulásba ?
Magatartása rendbe van , kisangyal , aranyos , kedves , jószívű.
Pont nem a finommotorikai feladatok, hanem a nagymozgásos feladatok segíthetnek. A TSMT még nem késő.
Ikrek, tehát valószínűleg korábban érkeztek, így lehetnek olyan fejlődésbeli dolgok, amiket nem vettek észre vagy elsiklottak felette, pedig ott akkor könnyebb lett volna korrigálni. De még most sem késő, csak energiát kell bele tenni. Meg sajnos időt és pénzt.
A 3-as/4-es jegyek miért rosszak? Az közepes/jó, és a tanárnő szerint sincs baja.
Miért kell stresszelni a tanulással az ilyen kicsi gyerekeket? Majd belejön, de nem mindenki születik zseninek.
A 3-as 4-es jegy nem rossz, de ha már másodikban ennyi a maximum teljesítménye, mi lesz szegenykevel később? Hiszen minden anyag egymásra epul, ha az alapok hibásak onnantól minden az lesz, mindig, ezt nem fogja kinoni!!
Ha teheted, azonnal vidd szakemberhez, merjek fel: nevtan, Tsmt felmérés SOS!
Mondjuk azt nagyon furcsallom, hogy az ikertesojahoz képest is látványos a lemaradása és sem az ovi, sem a suli nem jelezte hogy meg kéne nezetni. Még nem késő, tegyetek meg érte mindent!
Az a baj, hogy ha másodikban rápihen a 3-mas 4-esre, az ötödikben már 2-es 3-mas lesz, utána meg még rosszabb. Nem azt mondom, hogy mindenkinek kitűnőnek kell lenni, mert nyilván nem, de a stabil hármas másodikban igenis gond.
Az ilyen kérdéseknél mindig el szoktam gondolkodni, hogy aki azt feleli, hogy "ne stresszeljük azt a szegény gyereket", az a saját gyereke iskolai nehézségeire is legyint? Vagy az ő gyereke jó tanuló, és ezért fogalma sincs, mit mond?
18. Igazad van.
Csak aki nem stresszeli a szegény gyereket és az rossz jegyeket kap, rohan bepanaszolni a tanárt.
Ki kell vizsgáltatni a gyereket és lehet, hogy később sem lesz jobb tanuló, de a szülő nem áll értetlenül a probléma előtt és kap szakszerű segítséget
15#
Sikerült ismét a lényeget megfognod..
Nem az a baj, hogy 3-4 tanuló, hanem, hogy ezért is vért izzad a gyerek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!