Egyszerűen nem érdekli a tanulás, romlanak a jegyei. Hogyan segítsek neki, hogyan vegyem rá a tanulásra?
Hát, ez igaz, 21-es. Pl. azért kapott a fiam hármast magyarból, mert nem tudta a rímeket. Minden rímfajtát tud, legalábbis a rímképleteket. De nem ismerte fel őket versben. Egy kezdő magyartanárunk van, szerintem ő sem gondolta, én sem gondoltam, hogy a gyerek azt nem érti, hogy mikor csengenek össze a sorok. Lehet, hogy ahhoz hangosan fel kellett volna olvasni, de ugye dolgozatnál csendben vannak.
Szerintem az én fiam még nem érik nemileg, már előre félek, hogy mi lesz, ha az is beindul.
Én beszüntetném az érdemjegyeket, valaki vagy megfelel vagy nem!
A követelmény meg 90% legyen azt kész!
Aki teljesíti megfelel, aki nem arra meg még ráfér a tanulás!
Nem is értem mi értelme ennek a
kettes hármas négyes ötös baromságnak!
Meg eleve annak is hogy nem is olyasmit tanítanak ami egy abban az életszakaszban, vagy korszakban levő fiatal felnőttnek, vagy gyereknek hasznos lenne.
Sokmindenhez sem szellemileg sem lelkileg nem állnak készen,
és sokminden nem is aktuális már amit tanítanak.
A vállalható munkák köszönő viszonyba sincsenek a közoktatásban tanítottakkal. Aztán csodálkoznak, hogy 30-40 évesen még otthonlakik a gyerek, meg képtelen a saját életét elindítani, vagy karriert építeni.Ű
Tanítják a múltszázad irodalmi baromságait a sok elmebeteg meg alkoholista öngyilkos barommal, de egy tárgyalási, érvelési technikára nem képes a gyerek, se egy szuggesztív befolyásolásra, de még az illemre se.
Aztán honnan egészítik ki a hiányzó viselkedési mintákat?
A Tv-ből médiából! Bravo!
A tanításnak is olyannak kellene lennie mint a programozásnak!
Nem kellene visszamenni az Algol meg a Basic alapjaihoz, azért hogy valaki be tudjon indítani egy webshopot!
27-es, értem, miért hörögsz, de sajnos nem a gyakorló pedagógusok írják az Alaptantervet, hidd el, nekik sem boldogság meg a szakmaiság csúcsa ezt a tananyagot lenyomni. Az ő kezeik is meg vannak kötve, mert érettségire meg csak fel kell készíteni azt a szerencsétlen kölköt. Egyébként meg van érvelés és más gyakorlatban hasznos anyagrész is, de a hatalmas anyagmennyiség miatt kevés az idő rendesen foglalkozni ezekkel.
(A nevelés (értsd, viselkedési normák) meg döntő többségében a család dolga kellene, hogy legyen, nem pedig a tanáré. Elég szomorú, hogy az esetek döntő többségében ez is rájuk marad.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!