Felsős gyerekek szülei! Nálatok hogy megy az online oktatás? Mennyi segítséget igényel a gyerek?
Nálunk nincs online oktatás. Kapunk 2-3 napra házi feladatot és azt megcsinálja, és fotózzuk. Ez nem online oktatás. Új dolgot a szorzó táblán kívül nem tanult.
Úgy néz ki egy átlagos nap, hogy kiadja az ofő a feladatot, azt kb 2 óra alatt megcsinálja, fényképezzük, töltjük és kap rá hetente 1 ötöst.
Második osztályos.
Szia
Igaz en gyerek vagyok de azért elmondom hogy nálunk hogy van.
Felkelek 12-13 óra között minden nap van olyan hét amikor nem is tanulok mert nem adnak fel feladatot vagy van rá 1 hetünk.Ha viszont tanulni kell akkor azt este 10 óra fele szoktam elkezdeni és ha nincsen sok mert nem 1 napra hagytam mindent akkor kész van fél óra alatt.Ha viszont sok van mert mindent az utolsó napra hagytam akkor eltarthat este hajnali 1-ig is.Én azért tanulok este mert akkor jobbam fog az agyam és így jobb jegyeket tudok hozni.Ba megcsináltam a házit akkor belépek a google clasroom-ba vagy tanterembe ki hogy hívja és csinálok egy fotót és elküldöm a tanárnak.Ha dogát írunk akkor azt mindig 11-kor írjuk és 45 percünk van rá.Sajnos én ott mindig elkések legalább 15 percet mert bealszok.Nekünk ilyen skype-os óráink nincsenek.Én soha nem kérek segítséget inkább a netről szedem össze az anyagnak a tudnivalóját meg este 11-kor nem zavarom őket ezzel.Aztán ha befejeztem a tanulást akkor hajnali 3-4 fele elalszok.
Fiamat már nem ellenőzröm hiszen már elég nagy, szépen csinálja a dolgát, nem kér segítséget tőlem
Igaz én nem is értek túlzottan a gépekhez, persze ha igényelné legjobbat tenném annak érdekében hogy segítsek.
Kislányomhoz néha odaülök az angolba, vagy a történelembe, nála még tudok odaszólni ezt azt.
Reggel vannak az órák, néha délután is, azután hagyom őket pihenni, zenélni, kutyával futkorászni stb
Egy felsős gyerekem van. Mi dolgozunk, úgyhogy napközben egyedül van otthon. Órára kel 8kor, van egy saját maga által kitalált napirendje, amihez tartja is magát. Én ahogy beérek a munkahelyemre, belépek az összes felületre ahonnan tanulnivalót kap. Ha napközben elakad valahol, akkor szól és segítek, ami nem olyan sürgős, azt délután otthon együtt befejezzük. Egyre kevesebb segítséget igényel, egyre jobban átlátja mikor ,hol ,mit kell csinálni.
Nálunk vannak online órák is, mostanában heti 4. Egyébként számomra a legnagyobb hátránya, hogy összeszedetlen ez a rendszer itt nálunk. Egyszerre több felületen érkeznek random időpontban a dolgok (tegnap pl 9.45kor még semmi nem volt ),ezért sokszor eléggé átláthatatlan. Így sokszor csúszunk bele a délutáni tanulásba, mert van hogy csak 13-14-kor jön valami.
Egyébként meg felelnek is online, illetve témazáró lesz a héten, írtak már röpdolgozatot is.
Az online oktatás egy vicc.
Az egyik gyerekem felsős, a másik alsós, de akkor a felsőst írom le.
Google classroomban vannak a feladatok. A tanárok elküldik, mit kell aznap megcsinálni. Szerintem tantárgyanként kb. napi 10 perc. A gyerek minimálisat tanul, és így is sumákol, amit lehet. Pl. ha leírja a töritanár, hogy olvassa el a fejezetet, és oldja meg a munkafüzet feladatait, és fényképezze le, akkor csak az írásbelit csinálja meg, el nem olvassa a könyvet. Én nem tudok folyamatosan ott ülni vele, mivel egyrészt home office-ból dolgozom, másrészt az alsós gyerekem még több segítséget igényel. Úgyhogy szól, ha valamit nem ért, meg nap végén leellenőrzöm, hogy mindent feltöltött-e. Mivel figyelemzavaros, ezt sajnos muszáj, szinte minden nap kifelejt valamit. Azt, hogy én kikérdezzem, leellenőrizzem, hogy a szóbelit is megtanulta-e, már feladtam. Nekem erre egyszerűen nincs időm, sem energiám.
Én azt látom egyébként, hogy a tanárok már elengedték ezt a félévet, nagyon minimális a követelmény, kivéve a matekot, mert az a nő meg túlzásba viszi. Ő már 2-szer online dolgozatot is iratot.
Egyedül természetismeretből voltak online órák, de azt meg az igazgató leállította, mert állítólag szóltak a szülők, hogy nincsenek meg hozzá a feltételek.
A tölteléktantárgyakat alapból eldöntötte, hogy figyelembe sem veszi, azon még veszekedünk, hogy tisztelje meg a tanárt, hogyha már valami anyaggal készült, akkor legalább szánjon rá 10 percet, hogy meg is csinálja a feladatot, mert kb. ennyi ideig tart. Valahogy elhatározta, hogy ellenáll ennek, pl. a rajz a kedvence, de amit a tanár feltölt, el sem olvassa. Én szoktam neki felolvasni, hogy mi a feladat, de utána lelkesen nekiáll, hogy ez milyen jó! Na, ugye.
Ezek után az ofő meg írt a FB-csoportba, hogy a gyerekek 30 %-a csinál egyáltalán bármit, 70 % még eddig semmit!!! nem küldött vissza a tanároknak. Na, most akkor én meg a rajz miatt aggódjak?
Az enyém az elitek közé tartozik, amúgy amióta itthon tanulunk, csak ötöst kapott órai munkára.
Nem is tudom, mit fognak velük csinálni, az osztály 70 %-át nem tudják megbuktatni, vagy most le fogják őket vizsgáztatni? Amúgy tényleg nem értem, hogy azért a szülők ennyire nem figyelnek a gyerekekre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!