A rosszabb, gyengébb képességű gyerekek miatt visszafogják az egész osztályt?
Vidéki kisváros (5000 fő). 2 első osztály indult, 1 iskolaotthonos, 1 napközis. A fiam a napközisbe jár, de délben hazahozom (itthon vagyok a tesóval). Ma beszéltem a magyar tanítóval, mondta, hogy kevés házit adnak fel (1et), mert a gyengébb képességű gyerekek nem csinálják meg napköziben, otthon a kutya sem foglalkozik velük, így próbálják őket is ösztönözni. 19en vannak az osztályban, ebből 9 kisebbségi, a 9ből 2 másodszor járja az elsőt.
Most komolyan, a gyengébb képességű gyerekek miatt a többi 10 gyerek unatkozzon az órán, mert ők hamarabb megcsinálják a feladatokat?
Sajnos nem tudom a másik osztályba átkéretni, mert ott is ez a helyzet. Máshova pedig nem tudom hordani, pont a tesó miatt, aki még csak 6 hetes, autónk nincs.
Ne legyel mar hulye. Megis hogy fognak vissza a tanulasban? A gyerek otthon leul, megtanulja amit kell, megirja belole a dolgozatot aztan kesz.
A tanar ha akar adhat fel szorgalmi felhadatot. A gyereked ha akar magatol oldhat meg feladatokat.
Azt nem ertem miert nem az intelligens embereknek lesznek gyerekeik.
Azt nem ertem miert nem az intelligens embereknek lesznek gyerekeik.
Azért utolsó, hogy neked is lehessen gyereked. Természetesen visszafogják a gyengébb képességűek, hiszen, gondolj bele, azért, hogy ne bukjanak meg, egyszerűbb, könnyebb feladatokat kell kapniuk, dolgozatoknál is, amik nem fejlesztik az átlagos, vagy átlag feletti képességű gyerekeket. Sőt, ha megszokják hogy nulla, vagy minimális tanulással megvannak a jó jegyek, másik iskolába vagy gimnáziumba kerülve már szinte lehetetlen behozni azt a hátrányt ami érte őket, hiszen aki kicsiként nem szokott hozzá a tanuláshoz, az nagyobbként csak szenvedni fog, mikor rájön, hogy máshol teljesíteni is kell a jó vagy jobb jegyekért, és ha első-másodikban nem tanítják meg nekik hogyan kell tanulni, teljesíteni később ,ár alig-alig fog menni. Ráadásként ugye csak stabil alapra lehet építkezni, amit ezek a gyerekek nem biztos hogy megkapnak.
"Természetesen visszafogják a gyengébb képességűek, hiszen, gondolj bele, azért, hogy ne bukjanak meg, egyszerűbb, könnyebb feladatokat kell kapniuk, dolgozatoknál is, amik nem fejlesztik az átlagos, vagy átlag feletti képességű gyerekeket."
El kellene mar felejteni a 100 eves sztereotipiakat. Persze tudom, attol hogy a valosag mas, nem fogod megvaltoztatni a velemenyedet, de azert nezz meg par valodi tanulmanyt a temarol.
#8 En elhiszem. De ez a szakertelem hianyabol fakad, nem a gyerekek hibajabol. Ezert mondtam hogy nezz utana hogy csinaljak ott ahol ertenek hozza.
A sajat szememmel lattam mit kezdenek egy angol iskolaban a problemas gyerekekkel, es azt is tapasztaltam gyerekkoromban hogy itt mit csinalnak vele.
Amit itt a tanarok csinalnak (tobbsegeben, nem mindenki) az feler egy buncselekmennyel a gyerekek ellen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!