Alsó tagozatban buktathatnak? Vagy csak ötödiktől lehet megbuktatni egy 1-es-re álló gyereket?
"nem egy neurodivergenseknek való iskola"
Egyre inkább olybá tűnik, hogy itt neked vannak értelmi gondjaid, hisz nem érted, hogy a neurodivergencia NEM tanulási nehézséget jelent.
Egy tanulási nehézségekkel küzdő gyerek LEHET neurodivergens, DE egy neurodivergens NEM biztos hogy bármilyen tanulási nehézséggel küzd.
Az én nem nt gyerekem pl: kitűnő tanuló normális tanmenetű iskolában, te mégis máshova zavarnád, mert fogalmad sincs semmiről.
#11
Itt neked van bajod, már ne is haragudj. Nem, nem küldeném máshova a te gyerekedet, hisz te magad írtad le, hogy ő kitűnő tanuló. Tehát ő bőven megüti a szintet, többet is annál. A kérdésben szereplő gyerek meg nem, és ha ez harmadikban ennyire gáz, akkor hetedikben még sokkal gázabb lesz - már ha eljut addig, ugye.
"Egy tanulási nehézségekkel küzdő gyerek LEHET neurodivergens, DE egy neurodivergens NEM biztos hogy bármilyen tanulási nehézséggel küzd."
Világos, de nem is én hoztam ide a neurodivergenciát, a kérdező világosan leírta, hogy a gyereknek tanulási zavara van. Egyébként én nem a 7-es válaszoló vagyok (aki írta a gyépés dolgot), de alapvetően egyetértek vele, csak fogalmazhatott volna ennél szebben is. A lényeg, hogy a te gyereked rossz példa, mert neki nem kell(ett) bukástól tartania már harmadik osztályban, akár nt, akár nem, tehát a világon semmi oka nem lenne annak, hogy máshova járjon. Írhattam volna akkor azt, hogy "nem tanulási zavarral küzdőknek való iskola", vagy ahogy tetszik.
Én értem, hogy Pistike amúgy lehet hogy nagyon okos, vagy nagyon jó valamiben, de ha HARMADIKBAN nem tud egy ÁLTALÁNOS iskolában megütni egy ÁLTALÁNOS szintet minden tantárgyból (ami nem sok, mert nagyjából matek, magyar és készségtantárgyak vannak harmadikban), akkor el kéne gondolkodni, hogy ott van-e a helye.
Ha nem te vagy a 7-es, akkor mit véded? Ő hozta fel, hogy gyépés meg nem neurotipikus úgy, hogy halvány lila segédfogalma sincs a jelentésükről.
Mitől lenne nem neurotipikus egy diszkalkuliás vagy diszlexiás gyerek? Ők pl: a tanulási nehézségekkel küzdők.
És a tanulasi nehézség sem feltétlenül jelent értelmi érintettséget.
Attól hogy valaki 3. osztályban bukásra áll: nem tudjuk milyen tárgyból, milyen iskolában... Hogy lehet bármilyen következtetést levonni?
#13! De ő a #7. "Írhattam volna akkor azt"...
Le is buktatta magát .
#15 Olvass már vissza, légyszi...
Én vagyok a 10-es és a 12-es. És a 10-es válaszomban írtam, hogy "nem neurodivergenseknek való iskola", erre értettem a 12-esben az "írhattam volna akkor azt..." kezdetű mondatot. A 7-es még mindig nem én voltam. És nem is védem, mert tahó módon nyilvánult meg, de ettől van benne igazság.
Én csak annyit mondtam, hogy ez a gyerek nem feltétlenül való ebbe a suliba, ha már harmadikban ennyire nem megy neki. És ezt tartom is, akárhányan pontoznak le.
Köszönöm a válaszokat, tehát meg lehet buktatni, csak még nyáron van lehetősége osztályozó vizsgát tenni? vannak négyesei is, nemcsak hármasai és ötösei is vannak. Náluk van már idegen nyelv tavaly óta és abból például ötösre áll. Akkor csak nem lehet annyira"butuska". Mondjuk nem tanulnak komoly dolgokat, mert nem nyelvi suli. De ez is csak szerintem. De van amiből 1-re áll, de csak egy tárgyból. Sajnos nem tudom, hogy SNI-s-e van-e felmentése, de ha kapja a jegyeket, akkor feltételezem, hogy nem.
Anyuka aaggódik, hogy jövőre újra kell járnia a harmadikat.
Sajnos, nincs több infóm, nagyon nem ezen a területen mozgok.
Akkor ne foglalkozz vele!
Anyuka majd ha szívén viseli a gyerek sorsát, kér szépen fogadóóra időpontot és megbeszéli időben (!) a tanítókkal, osztályfőnökkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!