Alsóban a tanár figyelembe veszi nálatok az órarendet vagy olyan órát tart, amilyet akar?
A negyedikes fiunk és az osztálytársak is már tele vannak feketepontokkal, egyesekkel felszereléshiány miatt. Ezzel csak az a agond, hogy én leellenőzöm a táskáját, tehát az adott napra biztos, hogy bepakol, de a tanáruk adott esetben úgy dönt, hogy nem csak olyan órát tart, ami az órarendben van. Volt olyan napjuk, hogy végig matekoztak 5 órában, pedig aznap nem lett volna matek, csak olvasás, nyelvtan, 2*tornaóra, ének. Ebből lett a maratoni matek és a feketepont tenger.
A tanarnő szerint ő minden nap elmondja nekik, hogy másnap milyen órák lesznek, de a gyerekek nem képesek megjegyezni, ezért adja nekik a feketepontokat, hogy így trenírozza a figyelmüket...
A tanarnő szeptemberben vette át az osztályt, 12 gyerek, mindegyikük SNI-s. Csak szerintünk szülők szerint durva ez a motiváció?
Nálunk minden cuccuk be van,azt hozzák haza amibe házi volt. A környezet tanár a tesi is,ő jelezte h keddenként tesi helyett környezet lesz de akkor számonkérés nem lesz.
Amit a ti tanárotok csinál az nem normális. Jelezném elösször neki,h ha azt mondja a gyerek óra rend szerint pakoljon akkor ne tartson más órát. Vagy ha igen igenis írhassák fel a gyerekek vagy jelezze ő szülői csopiba vagy krétán. Vagy lehessen benn a padba a gyerekek minden cucca. Ha semmire se vevő feljebb mennék a többi szülővel összefogva
Ha az igazgató nem csinál semmit szépszóra, akkor lehetőleg kollektíven a fentartóhoz való fordulással kell fenyegetőzni. Olyankor azért valahogy elő szokott jönni a megoldásra való törekvés, ami addig nem volt a részrehajlás, ne adj isten lustaság miatt.
Ha meg ez se megy, akkor tényleg a fenntartóhoz kell fordulni, mert ez így nem normális.
Uhh, mi az, hogy nem lehet semmi a padjukban, és a táskájukhoz sem férnek hozzá??
Kulacsot hol tartják?
Én készítenék egy jelzőt a gyereknek, amit nem ismer a tanár, minden tárgyhoz rendelek egy színt, berakja a tolltartóba és ott jelezhetné magának, hogy miket mondott. Rövidtávú memória és figyelem nem így fejlődik, pláne ha kifejezetten rossz valakinek ez a terület. Azt is megnézném, hogy történik a krétából kitörlés, minden héten meg hónapban zár a kréta, nálunk már igazolásokkal is gond van ilyenkor. Értem, hogy önállóságot akar, csak pont az a rész nehéz nekik..
Átmeneti megoldás lehet, ha a gyerekkel a kezdőbetűket memorizáltatod csak, I, NY, M, E, K, illetve egy anyukával össze kell játszani, akinek a gyereke jól be tud pakolni, naponta küldje körbe legyen szíves.
SNIs gyerekek, csoda, ha kaptatok tanárt, még ha ilyen is, a környék iskoláiból tömegesen mennek el. Pedagógusok álláskereső csoportjában van, ahol 5-6 ped. hiányzik egy iskolából, főleg most ugrottak meg a posztok.
Kulacsot hol tartják?
Miért kellene kulacs? Ehogy anélkül ne lehessen iskolába járni...
Nekem erősen mesének tűnik az egész.
24
Talán, hogy igyon? Vagy te tudsz úgy figyelni, hogy közben szomjas vagy? Főleg hogy nem is egy átlag felnőtt emberről van szó, hanem 4.-es SNI gyerekekről...
27
Órán miért nem iszik? Ez valami ilyen mazochista dolog. Egyetemen, munkahelyen meg úgy mindelhol iszol, amikor kell. Egy alsós miért nem teheti ezt meg?
Amúgy meg milyen pohár? S miből gondolod, hogy a csapvíz iható?
26
Most elképzeltem, ahogy 250 gyerek 8 csapról próbál inni egy szünet alatt, úgy hogy mások kezet is mosnának wc után, táblamosásra is kell víz, stb. :D
Ebből jó matek feladat is lenne: Hány gyerek nem tudott inni a rövidke szünet alatt, ha valaki egy egész csapot lefoglalt, mert valami belement a szemébe, és azt próbálta kimosni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!