Szerintetek április közepén ki nyitnak az iskolák?
Teljesen egyet értek veled 30!
3. osztályos kislányom is rájött arra, hogy a tanárok mennyire másképp viselkednek mikor nyílt óra van, mint általában. Ezt ő maga mondta nekem. Párszor leültem vele meghallgatni az órát, hát el voltam képedve. A tanár mintha a bevásárlólistát olvasná, úgy mondja az anyagot. Az egyik gyerek kérdezni akart volna, ráförmedt hogy majd óra végén. Óra végén a tanár elköszönt, és kilépett. Mikor még nem volt ez az online világ, dolgozatírásnál olyan kétértelmű kérdést tett fel a tanár, amire még én magam se tudtam a választ. A gyerekek 90%-ának rossz lett az a feladat. Ugyanúgy beleszámolta a pontszámításba.
Én nem mondom, hogy minden tanár ilyen, mert vannak kiváló pedagógusok és ez a helyzet mindenkinek nehéz. Viszont sok tanár nagyon el van szállva magától, főleg azok akik kisgyerekekkel foglalkoznak.
#21 Nem értem, miért csak tűzoltás van még mindig? Egy évük volt a tanároknak megtanulni a rendszert, ami amúgy nem is rossz ahhoz képest, hogy állami software. Nálunk konkrétan kva lusták a tanárok, vagy eddig sem dolgoztak semmit. Egyetlen online órája sem volt sem az elsősömnek, sem a negyedikesemnek. Kiadják a feladatot, hogy TK.54/1.2.3.4, és viszlát! Magam is tanárnak készültem, ezért mondom, hogy ez nem munka! Nem kell interaktív tanagyag, de egy kicsit igazán jobban megerőltethetnék magukat a tanárok!
Ne nyissák ki az iskolákat, de akinek be kell járnia dolgozni, az vigye be ügyeletbe! A többieknek pedig tartsanak normális oktatást! Mi a francot csináltak eddig az iskolákban, ha elképzelésük sincs, mint kellene átadni egy gyereknek és hogyan? Ez nem az online/offline oktatás kérdése. Egy eddig normálisan, lelkiismeretesen tanító tanár online-ban is ugyanúgy megtalálja a gyerekek motiválásának eszközeit, mint az órán.
Tűzoltás? Tavaly áprilisban még megértő voltam, de azóta egy ÉV telt el!
Bocs, nem rád vagyok mérges, de a jelenség már mindennek a teteje!
Azért az sem véletlen, hogy nem vagyok hajlandó olyan közegben dolgozni, ahol ennyire semmibe veszik a gyereket, és képtelenek egy változáshoz alkalmazkodni egy év alatt sem. Én nagyon dühös vagyok.
#31!
Érdekes, amit írsz. A tavalyi kínlódás után nélunk (4. osztélyos gyerek) teljesen flottul mennek az órák. A tanítónénik a gyerek osztályából jelentkeznek be, ugyanúgy a tábla előtt áll, magyaráz, néha munkafüzetéből prezentál, akinek kérdése van, óra végén vonalban maradva megbeszélgetik, a differenciálásban részt vevők szintén opcionálisan óra végén átbeszélhetik a feladatot.
Most jól működik a rendszer, a gyerekek tudják, ki mikor szólalhat meg, 1-2 renitens kivételével figyelnek, csinálják is.
#37 Jó nektek!
Nálunk a mai 4-es feladatkiosztás szó szerint ennyi:
"KÖRNYEZETISMERET: Keresd meg az Atlaszodban az Északi -középhegységet, majd keresd meg a tagjait is .
Börzsöny ,Cserhát,Mátra,Bükk,Aggteleki-karszt, Cserehát, Karancs-Medves hegység,Zemplén
IRODALOM:
A történelmi olvasmányok végére értünk. (A világháborúkról is vannak olvasmányok, de azokhoz nincsenek feladatok, ezért azokat egyelőre kihagyjuk.) Ma összefoglalás következik.
Oldjátok meg a MF. 60/2. és 61/5.a feladatait!
Ezekről kérek képet!
MATEK:
Egy új hét, egy új témakör kezdődik. A testekkel fogunk foglalkozni, amivel már tavaly is találkoztunk!
Ma a MF. 67/1.2. feladatait kell megoldanotok!
Erről küldjetek képet!
Előre jelezném, hogy a héten pénteken egy dolgozat vár rátok, egy google-űrlap. Tavaly is írtunk ilyet, nem kell izgulni!
A márciusi jegyet a dolgozat+ a visszaküldött munkátok alapján fogjátok kapni.
Meg fogom írni, hogy milyen feladatokra számítsatok!"
Ez a kösszb+ kategória. Ma először volt egy zoom-os angol órája a gyereknek, eddig erről szó sem volt.
A kétjegyűvel való szorzásra azt írta a tanár, hogy azt online-ban nem tanítja meg, majd utólag. WTF?
Mondom, mivel tanár végzettségű vagyok, és itthon vagyok GYET-en, én tudok segíteni a gyerekeknek, de így is éppen negyedannyit tudok egy gyerekkel foglalkozni, mintha iskolában lennének. Egyszerre kellene a két gyereknek kétféle órát tartani, a harmadikkal gyurmázni, és eközben főzni, mostni, takarítani.
37!
Nagyon szerencsések vagytok, örülök hogy van ilyen példa is.
Mióta bezártak a sulik a kislányom nem nagyon látott táblát, a tanárok ahogy látom otthonról oldják meg a helyzetet. Sajnos a minőséggel is vannak problémák nálunk. Az egyik tanárnőnek rossz a mikrofonja, borzasztóan recseg,ropog, alig érteni valamit. Gyerekek már jelezték neki, azt mondta, hogy a gépükkel van akkor a baj. Érdekes, 24 gyereknek egyszerre rossz a gépe és csak annál az egy tanárnál. Már mi szülők is szóltunk neki, hogyha kell majd mi veszünk neki egy új mikrofont, ezen ne múljon. Azt mondta nem kell, ő meg feleslegesen nem fog erre kiadni pénzt. Múlt héten már mondtam a lányomnak hogy inkább ne is nézze azt az órát, teljesen felesleges mert semmit nem ért belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!