A krétában sem lehet látni az osztály eredményeit? Nincs viszonyítási alapom.
Nemrég kezdte a kicsi az iskolát.
Olyan zavaró, hogy semmiben soha nem tudom hogy középmezőnyös e, vagy messze le van maradva, vagy megnyugodhatok e.
Random számolgatjuk a piros pontjait, a fele amit bele sem lehet számolni, iskolában elhagyott gyakorlólapokon van, amikor százalékos értékelések vannak, sem tudom hova tenni, hogy most ez jó vagy nem.
Csak mert èrdekelne ha az egész osztàly 90%-100-os lenne, gyerekem egyedül meg 70-80%?
Jelenleg nagyon stresszel, aggódom, nincs viszonyítási alapom sem.
Ez ilyen, szokjam meg?
Krétába még nem tudtam bemenni, nincs eszköz hozzá.
1.o
Ne csináld ezt! Én tudom átéltem. Szétszórt,figyelmetlen, bamba. Képes volt úgy 3mast írni, hogy mindent tudott csak elfigyelmetlenkedte. Engem is zavart, ha átlagon alul volt, nyüstöltem,b@sztattam állandóan veszekedtem úgy éreztem rámegyünk.
Aztán rájöttem hogy ÉN nem fogadom el, és ha már most én hasonlítom máshoz akkor mit várok mi lesz vele később? Hogy lesz egészseges énképe? Vittem tovább az elb@szott szülői mintát "sose leszek elég jó" és épp készultem át adni neki.
Nem a gyerek jegyein kellett dolgozni hanem magamon. Úgy erzem még időben sikerült. Te ne juss el eddig.
Ezt én is valóban látom, hogy nem a gyerek, hanem a tanító stresszel, rám ragasztja az üzengetéseivel, én meg a gyerekre :(
Nem akarom elvenni a gyermekem kedvét, nem akarom, hogy ez ráragadjon. Semmiképp.
Az osztályzatok után az utolsó oszlop az osztályátlag. Ennyit tudhatsz más gyerekről, ez a viszonyítási alap. A többihez nincs közöd.
Amúgy elsőben, ha 70-80%-os a teljesítménye, akkor én aggódni kezdenék, és felvenném a kapcsolatot az osztályfőnökével, hogy mit javasol, mire feküdjünk rá, kell-e fejlesztés?
Az első félévben -kis túlzással- még arra is piros pont jár, ha sikerül áthúzni időben a tornacuccot. Még 4.-ben is adnak azért pirosat, ha felpakolja a székeket a nap végén. Szóval ha ezek mellett olyan %-os felmérők születnek, hogy 70-80%-on áll a gyerek, akkor később komoly gondok lesznek.
Látom a dolgozatot.
Komolyan ez csak a gond hogy 10 böl 3-nàl nem figyelte a kacsacsört.
Ezek a hibài.
De élete elsö felméröi. Élete elsö iskolàja. Én nem látnék ezért rémeket.
Vagy ilyenek hogy egyik feladat összeadàs, mind hibàtlan.
Masik feladat kivonàs, de azt a feladatot is összeadásként irja, de a harmadik sornál ràjön hogy jé ez kivonàs es onnanstol hibátlanul kivonàsokat szàmol.
Tisztàn kivehetö a dolgozatbol.
De nem javit visszafelé, ellenörzö szemmel még nem tudja àtnézni a dolgozatait.
Gyakoroljuk persze innenstöl azt hogy absz nem mindegy hogy + vagy - van a szàmok között. Figyeljen mert váltakoznak, becsapos :)
A tanitoi kirohanàst nem èrtem.
Elsőben krétában nem láthatsz osztályátlagot, mivel nem jegyeket kapnak, hanem szöveges értékelést. A kiválóan megfeleltekből meg nem lehet átlagot számolni... De amúgy is ez a funkció felsőbb évfolyamokban is ki van kapcsolva általában.
Az osztályátlag a saját gyereked szempontjából másodlagos, max "érdekességként" érdemes megemlíteni. Ha csak kiválóan megfelelteket kap a gyereked akkor nyilván élmezőnyben van, ha viszont mindig 70-80 %-okat ír, az átlagos. De ha mindenki mondjuk 50 %-ot írna, és a te gyereked is, az nem vigasztalna, nem? Attól még nem lehetne azt mondani h nem baj mert hát mindenki gyenge.
Szóval jobb h a saját gyereked teljesítményét nézed elsősorban. Van olyan ,hogy mondjuk egy-egy dolgozat nehezebbre sikerül, és emiatt mondjuk csak egy gyereknek sikerül nagyon jóra, de ezeket a tanár általában elmondja a dolgozat kiosztásakor, szóval lehet tudni hogy ki hogy szerepel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!