A krétában sem lehet látni az osztály eredményeit? Nincs viszonyítási alapom.
Nemrég kezdte a kicsi az iskolát.
Olyan zavaró, hogy semmiben soha nem tudom hogy középmezőnyös e, vagy messze le van maradva, vagy megnyugodhatok e.
Random számolgatjuk a piros pontjait, a fele amit bele sem lehet számolni, iskolában elhagyott gyakorlólapokon van, amikor százalékos értékelések vannak, sem tudom hova tenni, hogy most ez jó vagy nem.
Csak mert èrdekelne ha az egész osztàly 90%-100-os lenne, gyerekem egyedül meg 70-80%?
Jelenleg nagyon stresszel, aggódom, nincs viszonyítási alapom sem.
Ez ilyen, szokjam meg?
Krétába még nem tudtam bemenni, nincs eszköz hozzá.
1.o
Fentebb irtam.
Szertném tudni hogy átlagban van e, vagy messze lemaradott, vagy csak 1-2 gyerek akinek magas.
Az àtlagszámitás mond vmit?
Valamelyik fülön volt ilyen osztályátlag funkció, amin az egész osztály átlagát hasonlítja össze a sajáttal.(lehet kivették a funkciót)
DE, ne akard a gyereket túlhajszolni. Ne másokhoz mérd, mert belefog gebedni, hogy állandóan 90-100 %-ot érjen el, mint a többiek.
Próbáld a saját legjobbját kihozni belőle. Onnan már lehet menni fog neki is kisujjból az 5.
Nálunk most a felmérőkön az megy, hogy tudja a feladatokat, csak nem figyel a részletekre, és ez nagyban lehúzza a pontjait.(pl tudja, hogy a kacsacsőr a nagyobb szám felé néz, de azért 10-ből elront hármat)
Igazából engem az üzenet stresszel. Amit a tanító ilyenek mellé fűz 6 felkiáltójelekkel, a dolgozatára, többször kiemelve, hogy szülővel aláíratni!!!és hasonlók.
Igazából ezektől kapok szívbajt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!