Ha nem elérhető a védőnő, keres majd magától?
Új védőnőt kaptunk. Szeretnék bejelentkezni hozzá státuszvizsgálatra, azonban nem lehet elérni. A honlapon pirossal kiemetlék, hogy csak időpontegyeztetés után menjünk a tanácsadásra. Többször hívtam telefonon, nem veszi fel, vissza sem hív. E-mailre sem válaszol.
Ilyen esetben várjak, amíg ő hív, hogy menjünk az éves tanácsadásra?
Legszívesebben lemondanám, a 4. gyereknél már igazán semmi szükség rá, főleg hogy elérhetetlen, ha bármi gondunk lenne. Sajnos most olvastam, hogy erre már nincs lehetőségem.
Saját tapasztalat, ha még csak terhes vagy, magától nem fog keresni, vagy visszahívni, addig kell zargatni, ameddig el nem éred. Nincs egy központi szám, ahol megadják a mobilszámát?
Nekem ugyan megszületett a második is, de engem mindig zargat, ha elfelejtem valamiert felhivni idopontegyeztetésre, de ő alap ilyen buzgó. Es sajnos nem lehet lemondani jol olvastad, mert o meri a gyereket, a doki csak szignoz...
A honlapon fent van a mobilszáma, e-mailcíme. De se nem veszi fel, se nem hív vissza.
Már nagyobb a kislányom, csak évente kellene mennünk.
Vagy keres vagy nem. Mióta hívogatod?
Én bemennék amúgy rendelési időben. Ha kínja van ezzel megmondod neki, hogy kénytelen voltál, mert elérhetetlen.
Hívd fel a gyerekorvost, úgyis neki is van dolga a státusszal, kérj időpontot és jelezd, hogy a védőnőt nem éred utol
(nálunk amúgy vannak fix napok, mikor státusz van, akkor egyszerre van ott a doki és a védőnő is)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!