Ezek szerint visszakérhetem a pénzt?
A történet a következő:
Rendeltem egy Lorelli pihenőszéket az egyik bababoltban, 14000 ft-ért. Amikor megjött és összeraktuk, akkor derült ki, hogy használhatatlan, az egyik lába nem pattant be a helyére, és annyira instabil volt, hogy a 4 kg babát nem mertem belerakni, pedig 18 kg-ig jó. Visszavittük a boltba, a tulajdonos látta, hogy hibás, és visszaadta az árát, de VÁSÁRLÁSI UTALVÁNYban. ennek 3 hónapja. Sajnos abban a boltban semmi nincs amire le tudnám vásárolni. Ezért megkérdeztem a Fogyasztóvédelmet, hogy jogos e hogy csak utalványban kapom vissza az árát?
Ezt a választ kaptam:
" Tájékoztatom továbbá arról, hogy a hatályos jogszabályi előírások minőségi reklamáció során a termék vételárának levásárlását nem nevesítik.
A szavatossági igények ilyen módon való korlátozásával ugyanis az eladó a fogyasztó hátrányára tér el a jogszabályi előírásokhoz képest. "
küldött a fogyasztóvedelem egy formanyomtatványt, ha a békéltető testületet szeretnék fordulni.
Sajnos semmi nincs a boltban, megnézni sem tudom előtte, mert mindent rendelésre hoznak és azt mindenképp meg kell vennem, mert 30% előleget kérnek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!