Vaterázós anyukák! A véleményetekre volnék kíváncsi?!
Az volna a kérdésem,hogy mennyi időt szoktatok várni miután megvettetek/leütötteket egy terméket a Vaterán / TeszVeszen,hogy válaszoljon az eladó?
Vásároltam egy terméket a kisfiamnak (ruha) és már legalább 1-1,5 hete nem jött válasz az eladótól (természetesen én vettem fel vele a kapcsolatot-vagyis szerettem volna).Elküldtem neki még egyszer,hátha nem kapta meg vagy spam-ba dobta neki,de így sem jött válasz.
Ti meddig vártok/várnátok?Ilyen esetben jogos lehet a részemről a negatív értékelés, vagy ez bunkóságnak számít?
Régóta adok-veszek,de így még sosem jártam. :/
Tudom nem konkrétan ebbe a témakörbe vág a kérdésem,de itt szoktam olvasgatni,ezért gondoltam ide teszem fel a kérdést.
köszönöm ha valaki ír nekem!
Köszi szépen a tippeket!Írtam neki a termékhez és így sikerült kapcsolatba lépni. :)
Megnyugodtam azért,nekem sem hobbim,hogy negatívot adjak bárkinek is...csak már tényleg nem tudtam mire vélni. :/
Lényeg,hogy megoldódott. :)
Én megpróbálnám még egyszer esteleg felhívni és ha semmire nem reagál akkor adhatsz negatívat.
Ne Neked legyen lekiismeret furdalásod, kit érdekel ha bunkónak gondol? Másfél ét után azért illik reagálni, Ő nem bunkó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!