Baranka kérdése:
Vaterás, teszveszes anyukák, apukák mit csinálnátok a helyemben?
Figyelt kérdés
Megvásároltak tőlem egy terméket 12.10-én a vevő jelentkezett, hogy hova utalhatja a vételárat (455 forint + a postaköltséget), de azóta nem utalt valamint, nem is küldte el a postacímét. Rengeteg negatív értékelése van az utóbbi, 7 illetve 90 napból. Várjak még szerintetek? Vagy mit csináljak? Az ismerj meg oldalamon írtam is, hogy ha valaki nem utal 3-4 napon belül akkor negatívot adok, de nem szívesen tenném.2012. dec. 13. 09:07
11/13 anonim válasza:
ha semlegest adsz neki akkor nem kell utána jutit fizetned
de én negát adnék, ha nem jön össze az adásvétel
viszont nemfizető vevő nem adhat negát!!!
12/13 anonim válasza:
Én két hónapot vártam, ráadásul 1 Ft-os aukción nyert tőlem egy csaj babaruhát. Nem jött el érte de nem is jelentkezett, csak amikor írtam neki hogy negatívat kap, ha nem veszi át. Azt írta, átveszi de mégse jelentkezett. Meg is kapta a negatívját.
13/13 anonim válasza:
Utolsó vagyok. Szerintem meg itt nem az értékről van szó, hanem a megbízhatatlanságról. Nem a kérdező által említett esetben, mert ott még fizethet a vevő, de pl. az én esetemben. Ha egy 1 Ft-os terméket se képes átvenni, akkor mi garantálja hogy majd a több tízezer Ft-osat át fogja? Szerintem sokan azért annyira pofátlanok mert senki nem mer negatívat adni. Hát engem meg nem érdekel a lelkivilága, én ennél sokkal korrektebb vagyok és ezt is várom el mindenkitől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!