Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Anyucik! Teszvesz gond. Most...

Anyucik! Teszvesz gond. Most mit csináljak?

Figyelt kérdés

Elég problémás ügybe keveredtem egy eladóval... vettem tőle egy nagy értékű csomagot (25ezer forint), majd azonnal felvettem vele a kapcsolatot. Megegyeztünk mindenben, csak a számlázási adatokat vártam. A válaszát már sajnos nem tudtam meg, mert egyszerűen nem tudtam belépni az e-mail fiókomba, nem akarta elfogadni a jelszavam (pedig tuti, hogy jót írtam be). 3 hétig képtelen voltam/vagyok belépni. Közben persze az eladóval sem tudtam felvenni a kapcsolatot, mert se az e-mail címét, se a telefonszámát nem tudtam, mindent a mailfiókom tárolt. Mivel az eladó azt hitte, hogy "eltűntem", ezért egy nagyon bicskanyitogató stílusú negatív értékelést adott. Múlt csütörtökön délelőtt legalább annyira sikerült belépnem a mailembe, hogy a vaterás jelszavam kiírjam (ha be is engedett, folyton kidobált, mintha rossz lenne a net, pedig nem volt az), így oda be tudtam lépni, és válaszoltam az eladó negatív értékelésére. Megírtam, hogy mi volt a probléma, kiemeltem, hogy ő sem törte magát, hogy keressen, hisz telefonon 24 órában elérhető vagyok, én az ő adatait nem tudtam. Ugyanezen okból én is negatív értékelést adtam (főként azért kapta, mert nagyon bántó volt a nega értékelése, ráadásul olyan dolgokat teregetett ki és ferdített el, amiket én bizalmasan közöltem. Lsd.: leírtam neki, hogy újraregisztrációs vagyok, mert nagyon sokszor vertek már át, és elegem lett, új lappal szerettem volna kezdeni. Ezt ő a negájában úgy írta le, mintha én csak szórakozásból licitálnék, és hogy biztos azért vagyok újraregiszrált, mert csak szórakozom.)

Érdekes módon, ahogy megérkezett az általam leadott negatív értékelés, az eladó felhívott. Azt mondta, egy csomószor próbált hívni, de nem voltam elérhető (na persze...), és tök normális hangnemben megbeszéltük a dolgokat, miszerint technikai problémák miatt hiúsult meg az adásvétel, és mivel ezek alapján nem jogos egyikünk negatív értékelése sem, azt javasolta, hogy kérjünk mindketten értékelésmódosítást (ez volt csütörtökön).

Én szinte ahogy letettük a telefont, írtam a Teszvesznek ezzel kapcsolatban, és kértem az értékelés módosítását. Úgy volt, hogy pénteken még keressük egymást, de sürgősben kellett elutaznunk családi ügy miatt, és csak tegnap jöttünk haza. Gondoltam, majd ma felhívom, és megkérdem, hogy mi újság. Közben, belépve ma reggel a teszveszre, láttam, hogy módosíthatom az értékelést semlegesre, így megtettem, és egy normális értékelést adtam, leírva, hogy mi hiúsította meg az adásvételt. Az értékelésem az eladót teljesen pozitívan minősíti.

Azután bementünk a városba, és az egyik internetkávézóban megpróbáltam ismét hozzáférni a mailfiókomhoz, onnan engedte. És lám, mit látok - írt az eladó vasárnap.

Idézem:

"Szia,

azt gondolom, hogy miután beszéltünk, mégsem kérted a törlést.

Az érzésem az, hogy mégsem akartad te ezt a csomagot és ha ezt mondtad volna, negatív értékelés sem készült volna.

Nekem duplán rossz üzlet volt.

Minden jót!"


Hát épp csak picit ment fel a pumpám... tudom, nekem sincs mindenben igazam, de ha már ilyen rosszul sült el ez az egész, akkor miért nem lehet korrektnek lenni?

Visszaírtam neki, hogy én betartottam az ígért szavam, és hogy a Teszvesz is csak 36 órán belül válaszol, szóval nem értem, miért várta, hogy amint letettük a telefont, rögtön módosításra kerül az értékelése. Felszólítottam (teljesen normális hangnemben), hogy kérje a Teszvesztől az értékelés módosítását, mert ebben egyeztünk meg. Ráadásul ez jó nagy kics*szés is, mert most ott állok, hogy én adtam egy semlegeset, ő egy negatívat, szóval van egy darab negatív értékelésem, semmi több. És ma akartam feltenni egy csomó babaruhát, játékot príma áron, de mégis ki venné meg egy negatív jelzésű eladótól?!


Nagyon nem tartom ezt korrektnek... Bocsánat, ha picit összeszedetlen a kérdésem, nagyon ideges vagyok. Én sem voltam tökéletes, én is hibáztam, de most tényleg nem tudom, mihez kezdjek ezzel az egésszel. Ti kerültetek már ilyen helyzetbe? Mi lett a vége? Mit tennétek a helyemben?

Lehet egyáltalán valamit?



2012. nov. 20. 13:35
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Egyik mondatodban azt írod, hogy ma akartál feltenni dolgokat. A másikban meg, hogy otthagytad a teszveszt, vaterát.

Egyik mondatoddal ütöd a másikat.

Csak mondom.

Remélem sosem leszel a vevőm, mert csak hablatyolni, kifogásokat keresni tudsz.

2012. nov. 20. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:

B*szki, nem hiszem el, hogy itt tényleg vannak olyan emberek, akiknek nehezére esik néhány mondatot értelmezni...


ma, 15:04:

1. "1. A teszveszen is fel tudtad volna venni a kapcsolatot az eladóval. "

Mint írtam, NEM TUDTAM BELÉPNI A TESZVESZRE.


2. "Mikor végre felhívott, akkor meglett a száma, azt el is tárolhattad volt. Mikor sürgősen el kellett utaznod, akkod fel kellett volna neked hívnod, hogy intézkedtél a teszvesznél, de most nem leszel gépközelben 3 napig, de itt vagy, akarod a terméket, és hétfőn, ha hazajöttök TELEFONON jelentkezel nála. "

Így van, és ezt el is ismertem! Viszont hiába akartam volna a terméket, mivel akkora már MEGHIRDETTE ÉS VOLT RAJTA LICIT.


3. "Egyáltalán az első e-mailezésnél miért nem beszéltetek meg találkát?"

Mert 300 km-re lakunk egymástól?


4. "Ha én vagyok a vevő, akkor a leütés után rögtön írok az eladónak."

Kérlek, olvasd el a kérdésem részletezésének legelső mondatát.



ma, 15:09:

"Akkor mostmár tudod a teszvesz jelszavadat, van emailed????? megjavult???? "


Idézem saját magam, te is figyelmesen, lassan olvasd:

"Múlt csütörtökön délelőtt legalább annyira sikerült belépnem a mailembe, hogy a vaterás jelszavam kiírjam (ha be is engedett, folyton kidobált, mintha rossz lenne a net, pedig nem volt az), így oda be tudtam lépni, és válaszoltam az eladó negatív értékelésére. "


"Egyik mondatodban azt írod, hogy ma akartál feltenni dolgokat. A másikban meg, hogy otthagytad a teszveszt, vaterát."

Így van. Hónapokkal ezelőtt otthagytam. És? Ez most hogy is jön ide? Akkor már, ha van eladó cuccom, és meghirdetem több oldalon, még véletlenül se tehetem fel vaterára, mert esetleg úgy gondolom, a rossz tapasztalatok ellenére adok az oldalnak/oldalaknak még egy lehetőséget?


"Remélem sosem leszel a vevőm, mert csak hablatyolni, kifogásokat keresni tudsz."

Remélem, sosem vásárolok tőled még véletlenül sem, nem szeretem az olyan eladókat, akik még nem sajátították el az értő olvasást.

2012. nov. 20. 15:51
 13/14 anonim ***** válasza:

Értő olvasás?

Összevissza írtál! Ember legyen a talpán, aki értelmezni tud téged.


Amúgy meg nem értem mi a bajod.

Elcseszted és kész.

Ha nem akarod már megvenni a terméket, akkor kérd a törlést, és kész. Felejtsd el.+ Írj egy bocsánatkérő emilt az eladónak, mondd el, te mit b.sztál el, de ő szerinted miben volt hibás. Kérj további kellemes teszveszezést és kész.

Mit kell ezen ennyit izmozni?

2012. nov. 20. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
Kérj, helyett kívánj.
2012. nov. 20. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!