Anyucik! Teszvesz gond. Most mit csináljak?
Elég problémás ügybe keveredtem egy eladóval... vettem tőle egy nagy értékű csomagot (25ezer forint), majd azonnal felvettem vele a kapcsolatot. Megegyeztünk mindenben, csak a számlázási adatokat vártam. A válaszát már sajnos nem tudtam meg, mert egyszerűen nem tudtam belépni az e-mail fiókomba, nem akarta elfogadni a jelszavam (pedig tuti, hogy jót írtam be). 3 hétig képtelen voltam/vagyok belépni. Közben persze az eladóval sem tudtam felvenni a kapcsolatot, mert se az e-mail címét, se a telefonszámát nem tudtam, mindent a mailfiókom tárolt. Mivel az eladó azt hitte, hogy "eltűntem", ezért egy nagyon bicskanyitogató stílusú negatív értékelést adott. Múlt csütörtökön délelőtt legalább annyira sikerült belépnem a mailembe, hogy a vaterás jelszavam kiírjam (ha be is engedett, folyton kidobált, mintha rossz lenne a net, pedig nem volt az), így oda be tudtam lépni, és válaszoltam az eladó negatív értékelésére. Megírtam, hogy mi volt a probléma, kiemeltem, hogy ő sem törte magát, hogy keressen, hisz telefonon 24 órában elérhető vagyok, én az ő adatait nem tudtam. Ugyanezen okból én is negatív értékelést adtam (főként azért kapta, mert nagyon bántó volt a nega értékelése, ráadásul olyan dolgokat teregetett ki és ferdített el, amiket én bizalmasan közöltem. Lsd.: leírtam neki, hogy újraregisztrációs vagyok, mert nagyon sokszor vertek már át, és elegem lett, új lappal szerettem volna kezdeni. Ezt ő a negájában úgy írta le, mintha én csak szórakozásból licitálnék, és hogy biztos azért vagyok újraregiszrált, mert csak szórakozom.)
Érdekes módon, ahogy megérkezett az általam leadott negatív értékelés, az eladó felhívott. Azt mondta, egy csomószor próbált hívni, de nem voltam elérhető (na persze...), és tök normális hangnemben megbeszéltük a dolgokat, miszerint technikai problémák miatt hiúsult meg az adásvétel, és mivel ezek alapján nem jogos egyikünk negatív értékelése sem, azt javasolta, hogy kérjünk mindketten értékelésmódosítást (ez volt csütörtökön).
Én szinte ahogy letettük a telefont, írtam a Teszvesznek ezzel kapcsolatban, és kértem az értékelés módosítását. Úgy volt, hogy pénteken még keressük egymást, de sürgősben kellett elutaznunk családi ügy miatt, és csak tegnap jöttünk haza. Gondoltam, majd ma felhívom, és megkérdem, hogy mi újság. Közben, belépve ma reggel a teszveszre, láttam, hogy módosíthatom az értékelést semlegesre, így megtettem, és egy normális értékelést adtam, leírva, hogy mi hiúsította meg az adásvételt. Az értékelésem az eladót teljesen pozitívan minősíti.
Azután bementünk a városba, és az egyik internetkávézóban megpróbáltam ismét hozzáférni a mailfiókomhoz, onnan engedte. És lám, mit látok - írt az eladó vasárnap.
Idézem:
"Szia,
azt gondolom, hogy miután beszéltünk, mégsem kérted a törlést.
Az érzésem az, hogy mégsem akartad te ezt a csomagot és ha ezt mondtad volna, negatív értékelés sem készült volna.
Nekem duplán rossz üzlet volt.
Minden jót!"
Hát épp csak picit ment fel a pumpám... tudom, nekem sincs mindenben igazam, de ha már ilyen rosszul sült el ez az egész, akkor miért nem lehet korrektnek lenni?
Visszaírtam neki, hogy én betartottam az ígért szavam, és hogy a Teszvesz is csak 36 órán belül válaszol, szóval nem értem, miért várta, hogy amint letettük a telefont, rögtön módosításra kerül az értékelése. Felszólítottam (teljesen normális hangnemben), hogy kérje a Teszvesztől az értékelés módosítását, mert ebben egyeztünk meg. Ráadásul ez jó nagy kics*szés is, mert most ott állok, hogy én adtam egy semlegeset, ő egy negatívat, szóval van egy darab negatív értékelésem, semmi több. És ma akartam feltenni egy csomó babaruhát, játékot príma áron, de mégis ki venné meg egy negatív jelzésű eladótól?!
Nagyon nem tartom ezt korrektnek... Bocsánat, ha picit összeszedetlen a kérdésem, nagyon ideges vagyok. Én sem voltam tökéletes, én is hibáztam, de most tényleg nem tudom, mihez kezdjek ezzel az egésszel. Ti kerültetek már ilyen helyzetbe? Mi lett a vége? Mit tennétek a helyemben?
Lehet egyáltalán valamit?
Én azt nem értem, miért nem kérted le a teszveszről újra az adatait?
Két gombnyomással megvan.
Vagy miért nem mentél fel a vásárolt áru oldalára a teszveszen, és írtál az eladónak OTT egy üzenetet, hogy mi a helyzet, vegye fel veled a kapcsolatot?
Számomra ez annyira kusza történet, és eléggé sántítanak az érveid is. Ennek ellenére, ha azt ígérte, hogy kéri a nega törlését, nem volt szép, hogy mégsem tette.
Te viszont egyáltalán nem tettél meg mindent a helyzet megoldására, én legalábbis így látom.
Regisztrálj új néven, és adj el úgy, más ötletem nincsen.
Szia!
Az volt a baj, hogy a vaterás és teszveszes jelszavam is az e-mailem tárolta. Gondoltam rá, hogy esetleg megpróbálok egy másik termékéhez írni az eladónak, hogy mi a gond, de mivel ugye nem tudtam még a teszre sem belépni, így nehéz lett volna.
A netkávézó is csak véletlen jött össze ma reggel (mármint, hogy onnan be tudtam lépni a mailembe), többször elmentem oda is a három hét alatt, hátha onnan be tudnék lépni. Szomszéd csajt is kértem, hadd lépjek be az ő gépükön, náluk sem engedte, folyton azt jelezte, hogy rossz jelszóval próbálkozom.
Megmondom őszintén, én is sok mindent adok veszek, de ugyan úgy negatívat adok annak aki 2 hét utá nem jelentkezik, vagy csak ígérget hogy majd majd utal, mint neked az eladó!
Én is azt gondoltam volna a helyében hogy nem kell neked a csomag, mert nem rendezted!
Valamint az ember számít arra az összegre, és csalódás ha valaki nem utal 1-2 héten belül!
Én sem keresem azt aki megvette a terméket, ha kell neki írjon, nem hívogatok senkit sem nap mint nap hogy mikor utal!
Szerintem jogos a negatív amit kaptál, hisz te nem jelentkeztél érte!
A boltban is ha eltakartsz egy cipőt, És nem mész érte 2 napon belűl, eladják másnak, az nem érdekli őket hogy te nem szóltál, nem tudsz érte menni, mert elromlott a kocsid példálul!
Így jártál, most már tudod, minden jelszót ki kell írni papírra.
De miért nem vetted meg az árukat? Beszéltél az eladóval, még mindig meg tudtad volna venni.
Nem értem, hogy a jelszavadat miért nem írod ki valahova vagy jegyzed meg.
Az eladó jogosan adta, amit adott.
Mintha csak kifogásokat keresnél, kifogások hátán.
Azért nem vettem meg az árut, mert az eladó a negatív leérékelésem után újra meghirdette, és már van rajta sikeres licit! Mivel az újraindításnál nem adott meg fix árat, így leütni sem tudom.
Az pedig, hogy kiírom-e a jelszavam, vagy sem: frissen regisztráltam. Annyiszor estem már bele ostoba, követelőző vevőkbe, hogy elegem lett, otthagytam a teszt, vaterát. Gyakorlatilag csak azért regisztráltam most újra, hogy ettől az eladótól meg tudjam venni az adott terméket. Nem az volt az első dolgom, hogy kispapírra kiírjam a generált jelszót, gyakorlatilag három nap alatt zajlott le az egész a regisztrációmtól az e-mail fiókom gebaszolásáig.
1. A teszveszen is fel tudtad volna venni a kapcsolatot az eladóval.
2. Mikor végre felhívott, akkor meglett a száma, azt el is tárolhattad volt. Mikor sürgősen el kellett utaznod, akkod fel kellett volna neked hívnod, hogy intézkedtél a teszvesznél, de most nem leszel gépközelben 3 napig, de itt vagy, akarod a terméket, és hétfőn, ha hazajöttök TELEFONON jelentkezel nála.
3. Egyáltalán az első e-mailezésnél miért nem beszéltetek meg találkát?
4. Ha én vagyok a vevő, akkor a leütés után rögtön írok az eladónak.
Ez van a levelemben:
Mikor és hol tudom átvenni a terméket?
Vagy ha postázásos, akkor:
Kérnék egy számlaszámot... és küldöm a címem, ide kérném postázni a terméket.
És a legfontosabb: Rögtön kiírom egy papírra a partner telefonszámát, hogy ha bármi probléma van, telefonon azért elérjem.
Szóval te csak kifogásokat keresel!
Bocs, de ez a véleményem.
Akkor mostmár tudod a teszvesz jelszavadat, van emailed????? megjavult????
"És ma akartam feltenni egy csomó babaruhát, játékot príma áron, de mégis ki venné meg egy negatív jelzésű eladótól?!"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!