Anyukák, akik rendeltek aukciós oldalakról; ti mit tennétek a helyemben?
A helyzet a következő:
Október 31-én kifizettem (előreutalással természetesen) az általam leütött terméket és azóta is csak várom.A hölgy keservesen válaszol csak az email-ekre, HA válaszol.Legutóbb is úgy tudtam kicsikarni belőle egy rövidke választ,hogy egy másik általa hirdetett termékhez írtam kérdést,hogy ugyan vegye már a fáradtságot és válaszoljon a megkeresésemre.
Lényeg,még a mai napig ne kaptuk meg,pedig a csillagot leígérte az égről,hogy ideér a héten.
Megjegyzem nem ruha,használati tárgyról van szó,hanem szavatossági idejű babapudingról (több darab).
Ti visszakérnétek az árát, vagy várjak még?
Csak én vagyok ennyire türelmetlen?
Nagyon régóta adok-veszek, de így még sosem jártam.
Szia!
Nem jártam még így , pedig rendeltem már sok mindent erről az oldalról.
Szerintem a türelmi ídő rég lejárt, kérd vissza a pénzedet!
Egy hét elteltével már meg kelett volna jönnie annak amit rendelt.
Remélem visszakapod a pénzedet!
Szurkolok neked4
Én biztosan visszakérném már. A levélben, amit kaptál először, nem volt telefonszám?
Azért nyugtass meg, Ti fogjátok megenni, és nem babának adjátok a lejárt szavatosságú ételt, ugye?
Utolsó:honnan veszed,hogy már lejárt?!A kérdező csak leírta,hogy egyáltalán miről van szó.
Én se jártam még így,szintén évek óta adok-veszek.Én felhívnám,és szankciókat is(persze finoman,nyugodt hangnemben) kilátásba helyeznék,amennyiben pl.jövő hét közepéig nem érkezik meg a termék.
Én a menyasszonyi ruhámmal jártam így. 6 hét volt a türelmi idő. Nem készült el a ruhám. Minden másnap a nyakára jártam e-mailben, telefonon, hogy mi a helyzet. Végül még 2 hónapot vártam a ruhára. Mindig volt valami kifogása. Én úgy tettem, mintha elhinném, de egy szavát sem hittem már, akkorákat kamuzott. A ruhát nagyon akartam, ezért zaklattam állandóan és vártam. Viszont a menyecske ruhámat (szintén tőle rendeltem) már nem vártam meg. Megírtam neki 2 helyre is, hogy adott hét péntekig legyen a számlámon az ára, mert meguntam a várakozást. Szó nélkül visszautalta.
Ez volt az én történetem. A helyedben is hasonlóan cselekednék. Ha a te számodat nem veszi fel akkor vagy magánról vagy egy másik számról hívnám. De csak pár napig, mivel határidős a termék. Aztán ha nem küldi, akkor vissza az egész pénz.
Hát remélem még azért nem járt le a szavi ideje....de természetesen ha így volna semmi esetre sem adnám oda a gyermekemnek!!!Azzal a lendülettel küldeném is vissza neki.
Még a holnapi napot megvárom,hátha történik valami csoda és ideér a puding.Ha nem,akkor jelzem,hogy elállok a vásárlástól.Sajnos valószínűleg kitöröltem azt az emailt,amiben a telefonszáma is benne volt (pedig több évre visszamenőleg minden vacak benne van a "kukában",de pont ez nincs meg :( ).
Ezek szerint nem én fújom fel a dolgot,megnyugtattatok. Köszönöm mindenki válaszát!!!
Hát kíváncsian várom a holnapot! :/
Az eladó adatait az aukciós oldalon is megnézheted, a személyes oldaladon: Vásárlás -> További lehetőségek -> Eladó adatainak lekérése.
Már ha a teszvesz-vateráról van szó. :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!