Miért hazudnak a DM-ben a bababónusszal kapcsolatban?
Felhívtam ma a DM központot a bababónusszal kapcsolatban.
Csupán annyi volt a kérdésem, hogy: Miért nem kaptam még meg a bababónuszos kis pakkomat?
Utána néztek és a fiatal ember azt mondta, hogy nem ×-tem be a hozzájárulásokat. Mire közöltem vele, hogy de igen, mert tisztában vagyok azzal, hogy enélkül nem kapunk semmit.
Erre utána egyből rávágta, hogy akkor nem írtam alá.
Erre azt mondtam neki, hogy aláírtam és minden rubrika ki van töltve a szelvényen. Mire azt felelte, hogy akkor biztos lemaradt 1-2 dolog... [még jó, hogy a DM boltban az eladó nő nézte végig a szelvényt és mondta, hogy minden rendben!]
Megkérdeztem tőle, hogy akkor, ha így találgatunk, árulja már el, ilyenkor mi a teendő?
Erre azt mondta, hogy járuljak hozzá a promóanyagok ki küldéséhez és, hogy az adataimat felhasználhatják.
Kérdem én, miért nézik hülyének az anyukákat? Nem egy anyukával beszéltem már, akinek szintén ez volt a gondja.
Miért hirdetik a bababónusz programot, ha nem tudják teljesíteni? Minek találnak ki indokokat?
Telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom, napi 150 hívás körül. Tudod mennyien panaszkodnak, hogy ezt nem kapták meg, azt nem, miért? Mi mondjuk a lehetséges okokat, erre jön a válasz, hogy így meg úgy ezt tettük, így töltöttük ki, azt csináltuk stb és mégsem. Aztán mikor a végén kiderül, hogy mégsem úgy van ahogy az üf mondja, mert ő is csak reklamálni akar, mert ő is csak rutinból tölt ki valamit, mert ő is csak elfelejtette, mert ő is csak EMBER, mint mi, a másik oldalon, mert ő sem csak azt mondja, hogy aha, elhiszem, és tényleg igaza van, hanem majdnem hogy anyázik, és mikor kiderül, hogy végképp ő hibázott, akkor még egy bocsánat sincs.... és ez minden nap.
A te eseted nem teljesen ez persze, és elhiszem neked, hogy mindent jól tölthettél ki, de akkor sem azt kell mondani, hogy "hazudnak", hanem, hogy akivel beszéltél max nem nézte meg, nem volt előtte pont a te igénylőlapod, ő csak elmondta, hogy ilyen okai lehetnek, mert talán többnél volt már ez a probléma. Ez nem azt jelenti, hogy nem tudják teljesíteni. Csak egy dolog, hogy az üf mit mond, és egy dolog, hogy minek kell teljesülni ahhoz, hogy tényleg küldjék a cuccokat. Ennyi. Megigényled még egyszer és kész. Ez legyen a legnagyobb gondod szerintem.
Egyébként a bababónusszal nekem sem volt gondom.
bocs, hogy hosszú lettem, de a másik oldalt is meg kéne ismerni.
Ha fenn vagy facebookon, ott is sok a panasz a dm-mel kapcsolatban /dm facebook oldalán/.
Ott most az a magyarázat járja, hogy sorsolás útján küldik a bababónuszos meg az active beauty kuponokat is. Szóval akinek jut kap, akinek nem az nem kap. Érdekesen állnak hozzá a dolgokhoz...
Ugyanígy jártam, hiába vártam az új kuponfüzetet. Rákérdeztem emailben, azt válaszolták, hogy bocs, de biztos nem ikszeltem, azért nem kaptam meg, blabla...
A lényeg, hogy én jól jártam, mert az első kuponfüzetet újra elküldték, amikor újra regisztráltam -abban van a c&a kupon is :DDDDD
Én ne idegeskedtem rajta, mert csak újra kellett regisztrálni és kész, mondom, bajom nem lett belőle, sőőőőt :)
Bocsi az offért,de mit is jelent pontosan,ha bababónuszos vagy?
Mert én eddig csak kuponfüzeteket kaptam, promóciós anyagot nem. Kellett volna?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!