Ha a munkahely hátra hagyott egy címet ahol a t. gyást is lehetne intézni, de a címről néha vissza küldik a leveleket, akkor küldhetem egyből az OEP-nek a papírt ami a t. gyás-hoz kell?
Miért küldik vissza, valamint mit jelent az, hogy NÉHA visszaküldik?
Én személyesen intéznék mindent, nem levélben. Vagy pedig előtte kérnék emailben részletes tájékoztatást ezügyben.
Mi pár hónapja küldünk oda aláírandó nyomtatványt,amit akkor aláírva küldtek vissza. De most az egyik ismerősünk hiába küldött oda levelet,vissza küldte a posta,nem volt aki átvegye.
Személyesen nem áll módunkban felkeresni a megadott címet-ahogy az ismerősünknek sem. Sokba kerülne Pestre felmenni,pláne,potyára.
E-mail címet nem adtak meg.
A bérszámfejtőnek meg volt a telefonszáma,de azon már ő sem elérhető.
Akkor az OEPhez írj emailt, ők mindig készségesen segítenek!
Nálunk sincs helyben semmi, úgy kell utazni a hivatalos ügyek miatt is, nem keveset. De én rászántam magam, mert személyesen egyszerűbb és mindenre választ lehet kapni.
Email, telefon, személyes utánajárás. Ennek nincs más módja. Ja, az OEPnél, mert ezek után felesleges a megadott címet kajtatnod. Ha nem kifizetőhely a munkahelyed, akkor meg egyértelműen OEP. Ha kifizetőhely, akkor meg ne küldözgessenek, meg ne adogassanak meg "elérhetetlen" címeket, hanem intézzék ők a tgyás, gyed dolgodat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!