Megtaláltam ezt a cikket, mi lesz így a gyerekekkel, hogyan lehetne változtatni?
Ami leginkább letaglózott, hogy 700 ezer általános iskolában tanulóból majd 60 ezer az SNIs diák és a BTMN státuszúakról nem is készült felmérés, pedig belőlük több van és gyakran problémásabbak, mint az SNIsek.
Ez ugye korábbi cikk, azóta csak nőtt a számuk, a mi sulinknál a fél osztályt elküldte a tanárnő szakértőibe ilyen olyan gondokkal tavaly, a gyerekek rosszul tanulnak, nem figyelnek, verekednek, csúnyán beszélnek és fel fognak nőni. Ahogy látom a szülők sem teljesítenek valami jól(nálunk).
Persze tudom, régen is ennyi problémás gyerek volt, csak nem voltak a rendszerbe vezetve, de ha már tudjuk és mérjük, nem kellene minden erővel "emelni a színvonalat", ráállni nagyobb, megfelelőbb tudás átadására és fejlesztésekre állami szinten?
Majdnem minden 10. SNI-s, BTMNes pedig ennél is több, egy átlag osztályban az osztály negyede legalább problémás..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
És mennyi nincs diagnosztizálva vagy rögzítve.
Amúgy nem több, mint koràbban, csak mondjuk az én időmben szimplán elkönyveltèk “bajos, problémás, neveletlen” gyereknek őket.
36 éves vagyok
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Több tanár kellene és kisebb létszámú osztályok.
Nagyon más lett a világ, a digitalizáció és más technikai fejlődés miatt sokkal zajosabb, gyorsabb, több az inger, nagyobb a környezetszennyezés és hát a genetikánk is satnyul.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az én gyerekkoromban külön osztályban tanították őket kifejezetten erre szakosodott pedagógusok. De tulajdonképpen ez is egyfajta megbélyegzés volt.
N
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!