Babaházat merjek a mamabrum.hu-ról rendelni? Mik a tapasztalatok?
Mi is babakonyhát rendeltünk, a termék minőségileg teljesen rendben volt, szerintem ár-érték arányban sokkal jobb, mint a hazai áruházaké.
Előrefizetéssel rendeltem, de rosszul adtam meg az e-mail címet, írtam nekik, hogy módosítsák már, hogy lássam, ha változik a státusz.
Erre pár nap múlva kaptam e-mailt, hogy kiszállították, amit nem tudtam értelmezni (ennyi volt az egész e-mail 🙂).
Kiderült, hogy arra gondolhattak, hogy feladtak és már futárnál van, mert másnap meg is kaptam, szóval heppy end lett a vége 😀
Köszi a válaszokat!😊
2-es: Ha nem találok magyar forgalmazónál ilyen házat akkor marad a mamabrum.hu. Az Emagnál amit találtam Likes Mart által forgalmazott, amire nincs ingyen visszaküldés. A cég székhelye Romániában van és szét szidják. Pont ugyanolyan babaházat rendelt valaki amilyet én akarok és már a Google véleményekhez írta, hogy tök más, kisebb babaházat küldtek neki. (Nem merültem bele, lehet azóta sem oldódott meg a dolog).
Update:
Megrendeltem a babaházat a mamabrum.hu-n véletlenül kártyás fizetéssel, de nem fizettem ki. Gyorsan megrendeltem még egyszer utánvétellel és írtam egy e-mailt nekik, hogy legyenek szívesek törölni a bankkártyásat.
Másnap kaptam választ, hogy továbbítják az információkat az illetékesnek. Harmadnap beléptem a fiókomba és egy db aktív megrendelést láttam: a bankkártyásat. Ekkor egy másik e-mailemről megrendeltem újra utánvétellel és írtam nekik, hogy rossz megrendelést töröltek, de már megrendeltem újra. Örültem, hogy minden oké lesz, erre tök véletlenül láttam, hogy az első fiókomba a befejezett megrendelésekhez lett berakva a 2. megrendelésem, amire azt hittem törölték. El lett küldve. Írtam nekik újra, hogy töröljenek kettő megrendelést és a lényeg, hogy 1 db babaházat kapjak. Ezután nem nézegettem semmit. Másnap megjött a babaház...
Na, de hogyan? A csomag sérült volt kívülről. Be volt lyukasztva és több helyen éles karcok voltak rajta. A futár, aki 4 éve jár hozzánk nem akart felvenni jegyzőkönyvet, csak ha belülről sérült a csomag. Azt mondta, hogyha az hívjam és visszajön. Természetesen az volt, de teljesen másik ponton, nem a sérülésnél. A fa tartóelem meg van repedve. Hungarocell volt felette, így nem gondolnám, hogy akkor sérült amikor megütötték, de lehet annyira rádobtak valamit, hogy attól repedt. Nem tudom, de már szívtam meg ilyennel, hogy törött csúszdàt kaptam és mindenki mosta a kezét én meg fizethettem szállítási költséget, így felhívtam a futárt, hogy jöjjön vissza és vegyük fel a jegyzőkönyvet. Visszajött és közölte velem, hogy nem veszi fel, mert akkor vele fizettetik ki és ez nem az ő hibája. Hàt oké mondom, de az enyém sem és nem akarom megint megszívni. Jól összevesztünk. A vége az lett, hogy nem csinált jegyzőkönyvet, fogta a csomagot, visszaadta a pénzt és elviharzott idegesen, hogy akkor majd kifizettetik vele. Amúgy amikor hozta és láttam, hogy sérült nem akartam átvenni, de azt mondta, hogy már nem tudom elutasítani (gondolom akkor már beszkennelte).
Most ilyenkor nem tudom mi van. Ti hogyan intéztètek volna ezt a helyzetet? Én jegyzőkönyvvel együtt lefotózva írtam volna a mamabrumnak, de a kommunikáció velük egy 0. A 3. megrendelés leadása után azonnal írtam nekik, hogy 3-ból 2 sztornó és akkor még csak az első volt elküldve akkor, de a futáros eset után beléptem és az e-mailem ellenére (amire nem automata választ pár órán belül kaptam) elküldték elvileg a harmadik megrendelést is. Hiába kértem, nem töröltèk a két megrendelést. Ha menetközben törlik nem tudom megkapom-e a legfrisebben rendelt babaházat, most várok, mert addig nem merek újat rendelni, de közben félek leveszik az akciót.
Murphy. Ezt bevonzottad. :D
Nekem nem teljesen egyértelmű ez. Egyrészt ezt jól összebénáztad, szerintem már ők sem tudták követni mit akarsz. Elég lett volna a kártyás fizetéses rendelésnél megírni nekik, hogy mégsem kártyával akarsz fizetni, állítsák át utánvétre.
Másrészt nem értem, hogy egy meghiúsult kártyás fizetésnél miért küldenék el a csomagot.... Szóval nekem itt több sebből vérzik a dolog, de mindegy is.
Én nem néztem volna el a sérülést, de azzal leveleztem volna le, akitől rendeltem. Nekem volt olyan, hogy sérült termékem mire ideért. Például anno a kanapénk váza is ketté volt törve (no komment, egyértelműen sz*rul kezelték valahol, rápakoltak, leesett valahonnan, nem tudom). Aznap, a szállítmány kézhezvételétől számított 3 órán belül írtam nekik a panaszt fotókkal. Legnagyobb meglepetésemre bocsánatot kértek és cserélték a saját költségükön.
Ha a futárszolgálat nem kezelte megfelelően is felróható egyébként a feladónak, mert ezekszerint nem csomagolta megfelelően, vagy nem törékenyként adta fel, stb. Ezt meccseljék le egymás között, engem nem érdekel ki-hol hibázott...
Azért általában már nem olyan tré a panaszkezelése a cégeknek, nem éri meg nekik. Ha mégis az, akkor beérném a karcos termékkel, de a létező összes helyen leértékelném.
A mamabrumnál nagyon lassú a reakció idő, ezért nem akartam lekommunikálni a sérült terméket, mert féltem hoppon maradok.
Röviden:
- 1. rendelés: bankkártya (ez minden webshopnál általában magától törlődik, ha nem fizeted ki, de ennél nem)
- 2. rendelés (utánvételes): az előző után 2 perccel, mert gondoltam max 1 órán belül az első úgyis törlődik, mivel nem törlődött ezért írtam nekik
- 3. rendelés egy másik e-mail címről (utánvételes): mivel annyit láttam a rendszerükben, hogy csak az 1. megrendelésem él és fizetésre vár ezért azt feltételeztem, hogy törölték a 2. számút, ezért adtam le újat, de kiderült, hogy már azért nem volt aktív a 2. számúm, mert átadták a futárnak, ez érkezett meg és kp-val fizettem.
10.25-én reggel 8-kor leírtam nekik, hogy töröljek az 1. és a 3. megrendelésem. 8.30-kor annyit írtak, hogy továbbítják az infót az illetékesnek, majd a 3. megrendelésemet átadták a futárnak és jelenleg is él a két törölendő megrendelésem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!