Quinny freestyle comfort és speedi sx között van méretbeli különbség? Melyiket vennétek használtan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A freestyle egy nagyon régi darab! Az már egy 10-12 éves babakocsi, semmi képp nem vennémeg használtan. Ennyi idő alatt el érik a gumi, ha valami elromlik már alkatrészt sem kapsz hozzá!
A speedy is egy régi kocsi, 8-10 évesek amiket árulnak használtan, hatalmasak, nem lehet kicsire ősszecsukni, egy kis kocsi csomagtartójában be se fér, sedan vagy kombi kocsi kell hozzá!
Valamivel már újabb design mint a freestyle.
Egyiket sem venném, mert nem gyártják már, nem lehet szervízeltetni, s ezek a kocsik már kiszolgáltak 2-3-4-5 gyereket, sokan már második tulajdonosként adják el.
Vannak már a quinny el sokkal jobb kocsijai, amik praktikusabbak, mint pl. A quinny Senzz kicsire csukható, de mégis nagy a sport része, lehet rá te no Mózest, hordozót, ugyan azokat mint a speedyre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Pont most írtam erről egy másik kérdéshez, bár kicsit más témában, bemásolom neked ide is, azt hiszem talán mindent beleírtam a Quinnyről:
Nekem (többek között) van egy 3 kerekű babakocsim is (Quinny Freestyle 3XL).
Nálunk nagyon rosszak az útviszonyok, ennek nagy felfújható kerekei vannak, mondhatom, hogy nincs olyan terep amin ne menne át könnyedén. A hatalmas bukkanókon keresztül a hóban, sárban, bárhol el tudtam tolni, azzal jártunk a Duna partra is sétálni, mert a buckákat szinte meg sem érzi. Azért vettem egy ilyet is, mert a sima babakocsinknál úgy éreztem, hogy szinte szétesik a hepehupás járdán, meg nagyon rázott a bukkanókon (a sima műanyag tömör kerekes).
Akkor érzem picit instabilnak, mikor mondjuk egy járda szegélyre tolom fel, és még csak az egy első kereke van fent, a hátsó kettő a levegőben, akkor picit dülöngél, de még sosem borult fel vagy ilyesmi, szóval annyira nem vészes, csak meg kell tartani.
Egyébként szerintem a terepen való közlekedés könnyedsége a kerekek nagyságán múlik, még jobb, ha fújhatóak a kerekek, mert annál kevésbé pattog.
Ja, és abszolút könnyen irányítható, valamint van rajta egy olyan kézifék a tolókarján, mint a biciklin, szóval ha lefelé mész vele valami domboldalon pl., akkor könnyű fékezni, hogy ne lóduljon meg (azt nem tudom, hogy a többi 3 kerekűn is van-e).
Mondjuk ez már egy régi típus (kb. elnyűhetetlen), de gondolom az újabbak is hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek.
Még annyit tennék hozzá, hogy ha valami lesz a kerekével, elvileg a legkisebb bicikli kerék jó rá, bár még nem kaptunk defektet.
A helyigénye jó nagy, mert nem kicsi darab még szétszedve sem.
Én is használtan vettem, de nagyon szép állapotban van még mindig, még a nap sem szívta meg a színét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!