Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Ha esetleg van itt énektanárké...

Ha esetleg van itt énektanárként dolgozó ember?

Figyelt kérdés

Abszolút fahangú ember felfejlődhet elfogadható szintre?

Világéletemben borzalmas hangom volt, oktávokat tudok elcsúszni. A zenei hallásom jó, de valahogy a hangszálaim nem akarnak engedelmeskedni.

Eddig nem volt gond, egyszerűen nem énekeltem. Iskolában kibuliztam, hogy inkább elméletből készülök, énekelni ne kelljen.

Tehát tehetségtelen vagyok és gyakorlatom sincs.

Viszont van egy 9 hónapos lányom. A minap próbáltam énekelni neki...hát, olyan rémülten még soha nem nézett rám. Van értelme gyakorolni, javulhat a képességem annyira, hogy ne rémüljön meg tőlem a gyerek? Vagy ha ennyire tehetségtelen vagyok, akkor inkább ne erőltessem, ráérek majd mással traumatizálni?

2015. febr. 5. 09:54
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
ez nagyon aranyos lehetett :)) igaz nem énektanár vagyok, de énekelek és tanultam énekelni évekig... lehet fejleszteni, sok skálázással, sok énekléssel, de ha ennyire borzalmasnak találod, akkor tegyél be neki gyerekdalokat és hallgassátok azt :)
2015. febr. 5. 10:29
 2/16 anonim ***** válasza:

https://www.youtube.com/watch?v=x4a6WG1GIx8&list=PLGSzb4TCBW..

találsz még videókat hangképzésről, énektanulásról :)

2015. febr. 5. 10:41
 3/16 A kérdező kommentje:

Köszi, megpróbálom, ha éppen nincs a közelemben :)

Szereti egyébként a lejátszott zenét is, csak annyit b...tattak, hogy az nem elég neki, az én hangomat kellene hallania. Hát, jobban reagál a youtube-ra :) Ráadásul a jelenlegi zenei ízlése Doris Day, Frank Sinatra, Lisa Minelli és társaik, az ő szintjüket alulról se tudom megkapirgálni, azért nem egy Boci-boci tarka, amit ők énekelnek.

2015. febr. 5. 10:44
 4/16 anonim ***** válasza: