Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Hozzátáplálást hogy kezdjem?

Hozzátáplálást hogy kezdjem?

Figyelt kérdés

Sziasztok,tudom sok kérdés volt már ebben a témában,de nagyon kezdő vagyok,nincs segítségem!A védőnő fabatkát sem ér!6 hónapos csak anyatejes Kicsim!

Minden segítséget köszönök előre is!


2009. okt. 23. 21:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Én almalével majd reszelt almával kezdtem, aztán krumplival folytattam. Fokozatossan először csak pár kanállal majd mindennap növelve az adagot és egy-egy új étel bevezetése között 4-5 napteljen el,hogy kiderüljön,ha esetleg valamire allergiás vagy nem esik jól neki az kiderüljön.

Aztán jöhet a sárgarépa,sütőtök,banán.

2009. okt. 23. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Én először reszelt almának a kicsavart levéből adtam 3 kanállal a kisfiamnak. 3 nap múlva adtam almapépet, (turmixoltam, mert az almareszelővel nem tudtam jó pépesre csinálni), 3 kanállal, majd másnap kicsit többet, egészen addig, amíg megevett egy almát. Aztán őszilevet, Szentkirályi babáknak valót, majd ezt bébiételben ugyanúgy adagolva, mint az almát. 6 hónapos koráig ő is csak anyatejet kapott, nekünk kicsit nehezen ment az átállás, az alma megfogta a hasát, ezért ezután a szilva jött, bébiételben, és a mai napig ez rendezi a székletét, bár jó ideje nem volt ezzel gond. Ezt csak azért írom, hogy ha hasonló lesz a helyzet, ne ijedj meg. És minden új dolgot így, fokozatosan kóstoltattam vele, mindig délelőtt, illetve délben, hogy ha gond van, tudjunk orvoshoz menni, illetve, ne zavarja az éjszakai pihenést.
2009. okt. 23. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
0%

Igen sok kérdés volt már ebben a témában,ezen a héten ez még csak a 692.

Lusta vagy visszakeresni? Vagy beírod a keresőbe,hogy hozzátáplálás.


Tessék:::::


http://www.gyakorikerdesek.hu/kereses.php?keres=hozz%E1t%E1p..

2009. okt. 23. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje: