Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Találkoztatok már ilyen...

Találkoztatok már ilyen problémával légzésfigyelővel kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Angelcare 401-est kaptunk kölcsön (bébiőr is van hozzá).A bébiőr része mutatná a hőmérsékletet, viszont az alsó sor nem látszik. Amikor kölcsönkaptuk még jó volt.Nem esett le, nem sérült meg, elemet is cseréltünk.
2011. jún. 10. 16:56
 1/6 anonim ***** válasza:

szia


nekunk is ez a tipus van, de nem tudom mitol lehet ez a problema.

A milyenk mar leesett tobszor is de nincs baja.

Kerdezd meg, hogy meg van-e meg a jotallasa es vigyetek vissza ha garancias.Meg meg kerdezhetitek bababoltban, hogy van-e otletuk, mert ha vittek vissza legzesfigyelot ezzel a problemaval lehet tudjak mitol van.

Esetleg tudnak "szerviz" cimet adni.

2011. jún. 10. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekünk is AC 401 van-már 3 éves-de még soha semmi gond nem volt vele.Ám arra készüljetek fel,hogy NEM szervizelnek semmit(csak cserélik a hibás egységet),mivel életmentő készülékről van szó.2 hete beszéltem velük-külföldön felejtettük a töltőt,és rendeltünk tőlük egy másikat-akkor mondták,ha valami gond van vele,nem szervizelnek,hanem újat kell venni.
2011. jún. 10. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Szia! Ugyanez a légzésfigyelőnk van nekünk is. Nekünk nemhogy az alsó sor, de már a hőmérséklet kijelző sem látszik teljesen, konkrétan vannak napok amikor teljesen üres a kijelző, és vannak napok, amikor valamennyi látszik belőle. Nem esett le, nincs mozgatva se, ugyan ott van, nem nyúlok hozzá, és mégis vannak változások. Hálistennek már másfél éves a fiam, így nagy problémát nem csinálok bele, de azért bosszantó.
2011. jún. 11. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
nekünk is ilyen van és ugyanez a baja. én úgy vettem észre, hogy nyáron rosszabb, de én sem tudom mi okozhatja. Jó lenne megtudni, idén még szeretnénk használni és bosszantó, ha nem látom a kiejzőt :( Most, hogy jobb az idő, most kezdődött megint, télen működött.
2015. máj. 5. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nekem ugyan ez a problémám. A számot csak alul és felül lévő csík mutatja. Mi lehet a baja?Nincs már rá garancia,hol tudom megcsináltatni?
2015. máj. 7. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
A 2. vagyok.Még mindig NEM szervizelik,csak CSERÉLIK!Hívd fel Őket:06-20/255-7750.Győrben vannak,de postai úton-utánvéttel is-bármit elküldenek.Nagyon korrekt cég.Nekünk a kérdés kiírása-2011-óta született még egy gyerekünk(2012),azóta kb. 2x segítettek.
2015. máj. 7. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!