A pelenka reklámoknak mi értelmük van? Van olyan anyuka, aki reklám alapján választ pelenkát a babának?
Akárhányszor látok pelenka reklámot a TV-ben, mindig elgondolkodok ezen.
Ugye elég sok kritérium van pelenka vásárlásnál: ne folyjon ki belőle pisi/kaki, ne ázzon át hamar, ne nyomja a gyereket, ne okozzon kiütést, és lehetőleg ne a legdrágább legyen.
Viszont reklámozni ugye a TV-ben a Pampers-t és a Libero-t szokták, amiknek azért elég magas az áruk, pl. a dm-es vagy a Rossmann-os saját márkás pelusokhoz képest.
Amikor meg próbálgatni kell az elején, hogy melyik válik be, akkor gondolom olcsóbbtól halad a drágább felé a szülő, és akkor vesz pl. Pampers-t ha más már nem válik be olcsóbb (ha meg csak Pampers vagy Libero pelenka jó a babára, akkor meg reklámtól függetlenül azt veszi). Később pedig ha van egy bevált márka, szintén nem próbálgat másikat a szülő, pláne drágábbat.
A fentieket figyelembe véve érdekel a kérdés, vajon a pelenka reklámok mennyi szülőre gyakorolhatnak hatást? Mi szól az ilyen reklámok mellett?
Van itt olyan szülő, aki pont a reklám miatt használ Pampers-t, vagy Libero-t?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!