Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Érdeklődik irántam az előadóm...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Érdeklődik irántam az előadóm jól látom?

Figyelt kérdés

Röviden és tömören megpróbálom leírni, van egy tanárom(középkorú), én végzős főiskolai hallgató vagyok. Mindig is csodáltam őt, az óráin figyeltem, tiszteltem mint ember a tudása miatt felnéztem rá, elég érzékeny ember emellett. Sok hiányosságom van a tárgyából jól tudom, de küzdő fejlődni vágyó típus vagyok a későbbi szakmámhoz is kell ez az intellektualistás, és mindig oda tettem magam a vizsgákon. Elkezdte megjegyezni a nevemet, aztán arra lettem figyelmes, hogyha órán kívül összetalálkoztunk, mindig mosolyogva köszönt (oké- kedves, jólelkű ember, én is úgy köszöntem) aztán egyszer ültem az egyik folyosón egy padon és mikor meglátott zavarában 1 emelettel tovább ment, (akkor bohókásnak tartottam).

Ezután néha mikor kettesben összetalálkoztunk folyosón vagy egyik épületből a másikba menet beszélgettünk, meg

csak úgy megkínált pl abból amit evett, se szó se beszéd a kezembe nyomta. Volt még egy-két dolog, de azt itt nem szeretném tovább részletezni.

Bevallom őszintén nem is tudom, hogy szeretnék-e valamit, nem tudok róla túl sok mindent, külsőre sármos férfi, nem akarom, hogy csak egy csinos lányt lásson bennem aki esetleg arra kell neki. Van családja,szóba is hozza néha órákon őket. Kérlek erősítsetek meg, hogy ezek csak baráti gesztusok a részéről. Nem tudom, hogyan kellene vele viselkednem, ha összetalálkozunk már, olyan furcsa közeg alakult ki köztünk.

Előre is köszönöm a válaszokat!

24/N

2017. nov. 21. 20:59
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%