Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Szerelem » Egyetemi oktatóval kapcsolat?...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Egyetemi oktatóval kapcsolat? Jogos lenne a kérésem?

Figyelt kérdés

Ha a mostani vizsgaidőszakomat nem számítjuk, még három félévem van hátra (tanítani, vizsgáztatni nem fog már). Lassan egy éve van közöttünk ez a se veled, se nélküled kapcsolat, próbáltuk külön is, de mindig visszataláltunk egymáshoz. Őt is megviselte a különlét, engem is, emiatt úgy döntöttünk, hogy felesleges ez, mind a ketten akkor vagyunk boldogok, ha együtt vagyunk. Viszont mivel én hallgató vagyok, ő pedig docens... Felnőttek vagyunk, nincs tiltva a dolog, de tudom, hogy az itteniek többségének mi a véleménye a hozzám hasonló hallgatókról (nem csak az oktatói gárdában, hanem a hallgatók maguk között is megbeszélik az ilyen pletykákat). Nem szeretném kitenni ennek magam, nem akarom, hogy mindenki úgy gondoljon rám ismeretlenül is, hogy én vagyok XY, aki lefeküdt ZX-szel. De 1,5 év van hátra, ami sok idő ahhoz, hogy titkolózzunk... Budapest pedig azért nem egy akkora város, hogy előbb, vagy utóbb ne derüljön ki, főleg hogy elég felkapott helyekre is szeretünk együtt járni, már egymás barátait, családját is ismerjük. Tervben van, hogy a vizsgáim után összeköltözünk. Neki az egyetem mellett van más munkája is, cégei. Ugye a nagyobb bevétel azokból jön, meg a különböző befektetéseiből, neki az oktatás, előadások, tanulmányok igazából már a presztízs miatt fontosak.