Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak! Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Nem akar fizetni a párom?
Figyelt kérdés
Ha meghívom valamire fel sem ajánlja, hogy fizet, nemhogy ideadná. Ha ő talál ki programot, akkor elkéri a felét tőlem,ami nem gond, csak visszafelé ezt nem így csinálom. Én diák vagyok, ő már dolgozik. A védekezés árába sem száll be csak nagyon ritkán. Hogyan lehet ezt sértődés nélkül közölni? Régebben kihasználták a nők azt tudom, de miattuk miért rajtam akar törleszteni?
ha meg neki nem tetszik? sz..rd le, találsz majd egy másik értelmesebb srácot, aki nem ennyire fukar és anyagias
2017. jan. 12. 19:58
2/10 anonim válasza:
Ha TE hívod meg valamire, akkor miért Ő fizessen? Ez a meghívás lenyege, hogy nem a meghivott fel fizet.
2017. jan. 12. 20:01
3/10 anonim válasza:
Ha te hívod meg akkor te fizeted nem ő.Sőt fel sem ajánlhatja hogy fizet ha te hívsz....
Ő meg bátran elkéri a felét és nem tudod visszautasítani...A te hibád.Szólj ha valami nem tetszik...
2017. jan. 12. 20:02
4/10 anonim válasza:
Birom azilyet,amkor valaki egy-két nőnek mindent megvesz,jól lehúzzák,aztán meg jön egy normális nő,azon meg behajt mindent,amit az előzőeknek adott.
Keress egy nem skótot.
2017. jan. 12. 20:27
5/10 anonim válasza:
Ez így kihasználás kategória a részéről. Miért hagyod? Egyszerűen mond meg neki. Ha értelmes ember akkor megérti, ha nem, és játssza a sértettet akkor meg nem vagytok egymáshoz valók.
Felnőtt emberek vagytok, miért nem kommunikáltok egymással?
2017. jan. 12. 20:35
6/10 anonim válasza:
" Hogyan lehet ezt sértődés nélkül közölni?" Sehogy. Nyugodtan sértödj meg és küldd el a náthásba a smucigot!
2017. jan. 12. 20:35
7/10 anonim válasza:
Fordítva persze nem zavar senkit....
2017. jan. 12. 21:52
8/10 anonim válasza: